افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داروهای گیاهی بدون مجوز به زودی جمع آوری می شود

داروهای گیاهی بدون مجوز به زودی جمع آوری می شود

136df1cfa6f884873b22b22c04590994

 

توجه کنید برخی داروهای گیاهی بدون مجوز می باشد و دستور جمع آوری آنان صادر شده است در این مطلب به معرفی این داروها می پردازیم بخوانید در این جا جزئیات کامل درباره داروهای گیاهی بدون مجوز به زودی جمع آوری می شود .

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از دستور فوری جمع آوری تعدادی از فرآورده های دارویی گیاهی به دلیل نداشتن مجوز تأسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از سوی این سازمان خبرداد.

امیرحسین جمشیدی طی نامه ای خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشوراعلام کرد که شربت های «تیموس کامپاند» از شرکت کیمیاگر طوس، «شربت آویشن پلاس» از شرکت گل چای و «شربت تیماسین» از شرکت مه دارو به دلیل نداشتن مجوز تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از سازمان غذا و دارو، فاقد اعتبار است.
براساس این گزارش، اکنون یک هزار و ۷۴۲ پروانه برای داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی و همچنین ۴۰۰ پروانه برای اسانس و عصاره های گیاهی صادر شده است.
به گفته مسئولان سازمان غذا و دارو، پنج درصد کل بودجه دارویی کشور مربوط به داروهای گیاهی است.
به گزارش ایرنا از ۱۳ اقلیم گیاهی جهان ۱۱ اقلیم آن در ایران وجود دارد بنابر این باید تلاش های بیشتری برای گسترش طب سنتی انجام شود.

 

پزشکین : داروهای گیاهی بدون مجوز به زودی جمع آوری می شود

 

4 نظر

  1. سلام … این دارو رو نباید مصرف کرد ؟ اخه تو بیمارستان تهرانپارس ی پزشک برای خاهرم تجویزش کرده ؟ نظرتون چیه؟

  2. اگه غیر مجازه پس چرا دکتر برای من تجویز کرده و جالب اینه در دارو خونم هست و تحت پوشش بیمه هم نیست ملتو فقط اسیر بکنید 

  3. سلام اگه بدون مجوزه چرا هنوز جمع آوری نشده و دارن تجویز میکنن من برا پسرم خریدم داروخونه هم داشت و داد ؟

  4. برای منم دکتر شربت تیماسین تجویز کرده بود و چندبار هم مصرف کردم درکل یه چیز بدردنخوره که ده تومان قیمتشه حتی جنس قوطیش اشغال پلاستیکه در حالیکه باید شیشه باشه+۲۲تومان ویزیت تازه ابنبات ویتامین سی اسانسدار هم برایم تجویز کرد! نمیدونم شاید فکر کردن درمانگاه و داروخانه سوپرمارکته و محل بازاریابی! واقعا مسخرست همون دم کرده آویشن و شلغم رو میل کنید از این شربت و دکتر رفتن و…. بهتره

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *