افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خستگی بدن یکی از عوارض آلودگی هوا است

 

  • پرخونی و غلظت خون نیز موجب بروز خستگی می‌شود همچنین افرادی که دچار ناراحتی قلبی هستند باید در هوای آلوده تردد نکنند و از موادغذایی حاوی ویتامینE، C، A استفاده کنند البته کاهش امگا ۳ نیز موجب بروز کسلی و خواب آلودگی می‌شود.

وقتی هوا آلوده میشود بدن انسان نیز دچار سستی و رخوت میشود  میدانید علت  سستی در هوای آلوده چیست ؟چون هوای آلوده با کمبود اکسیژن ارتباط مستقیمی دارد و مواد سربی را وارد بدن میکند که این برای سلامتی بسیار مضر است

علاوه بر آن وقتی هوا آلوده میشود امگا ۳ موجود در بدن نیز کم میشود, خون غلیظتر میشود و همه اینها عامل خستکی در آلودگی هوا است

خستگی نشانه کمبود اکسیژن در سلول‌های بدن است که موجب کاهش عملکرد سیستم عصبی مغز می‌شود و درپی آن خستگی در افراد بروز پیدا می‌کند.
اگر اکسیژن سلول‌های بدن کاهش پیدا کند، هورمون‌های شادی‌آور مانند سرتونین آزاد نمی‌شود و فرد احساس خستگی می‌کند.
پرخونی و غلظت خون نیز موجب بروز خستگی می‌شود همچنین افرادی که دچار ناراحتی قلبی هستند باید در هوای آلوده تردد نکنند و از موادغذایی حاوی ویتامینE، C، A استفاده کنند البته کاهش امگا ۳ نیز موجب بروز کسلی و خواب آلودگی می‌شود.
ورزشکاران در هوای آلوده ورزش نکنند به دلیل اینکه سرب و آلاینده‌های موجود در هوا از طریق استنشاق وارد خون می‌شود و اکسیژن بدن را کاهش می‌دهد و خستگی بدن را افزایش می‌دهد.
بسیاری از افراد زمانی که در هوای آلوده ورزش می‌کنند، احساس سنگینی قفسه سینه پیدا می‌کنند که به دلیل کاهش اکسیژن خون بدن می‌شود.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *