افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه هایی برای استفاده از ریمل ضد آب

yyxzxaqcsiu0fe5wcx

  • عناصری که درون ریمل مژه و ابروی ضدآب وجود دارند، مژه‌ها را بیشتر از حد عادی خشک می‌کنند. این مشکل خصوصا کسانی را آزار می‌دهد که آلرژی شدید دارند. بنابراین فقط زمانی از این لوازم آرایشی ضدآب استفاده کنید که واقعا به آن‌ها نیاز داشته باشید.

 

طراحی ریمل مژه و ابروی ضدآب، یکی از ابداع‌های شگفت‌انگیز در حیطه لوازم آرایشی است و این توانایی را دارد که حتی در مقابل باران، عرق و اشک، همچنان بدون تغییر باقی بماند و زیبایی چهره ما را حفظ کند. با این‌حال، با توجه به ماهیت غلیظ و ماندگار این محصولات، باید نکات ایمنی را برای استفاده از آن‌ها جدی بگیرید.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید از ریمل مژه و ابروی ضدآب استفاده کنید، باید بدانید که مراقبت از پوست موقع پاک کردن مواد آرایشی ضدآب از روی صورت تا چه حد مهم است. موقع پاک کردن آن‌ها، هرگز نباید مژه‌ها را فشار دهید یا به سمت بیرون بکشید، چون به‌راحتی کنده می‌شوند و به چشم شما آسیب می‌رسانند.

عناصری که درون ریمل مژه و ابروی ضدآب وجود دارند، مژه‌ها را بیشتر از حد عادی خشک می‌کنند. این مشکل خصوصا کسانی را آزار می‌دهد که آلرژی شدید دارند. بنابراین فقط زمانی از این لوازم آرایشی ضدآب استفاده کنید که واقعا به آن‌ها نیاز داشته باشید. می‌توانید برای پاک کردن ریمل‌های ضدآب، از مقدار کمی نارگیل، ‌بادام یا روغن زیتون استفاده کنید. این مواد، مژه‌ها را به‌صورت طبیعی تغذیه می‌کنند.

 

منبع : سلامتیسم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *