افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بیماران قلبی در بیماری سرماخوردگی خود درمانی نکنید

he2955

با شروع فصل سرما ، عفونت های تنفسی و سرماخوردگی شایع ترین بیماری می باشد ،لازم است بدانید این بیماری روی افراد با مشکلات قلبی خیلی خطرناک است ، بیماران قلبی در بیماری سرماخوردگی خود درمانی نکنید .

محراب مرزبان، متخصص قلب و عروق با بیان این‌که عفونت‌های تنفسی برای بیماران قلبی خطرساز می‌باشد، گفت: با شروع فصل سرما به بیماران قلبی توصیه اکید می‌شود که واکسن آنفولانزا تزریق کنند.

وی در ادامه افزود: بیمارانی که دچار نارسایی قلبی و بیماری‌های قلبی مادرزادی پیشرفته هستند و یا عمل قلب باز انجام داده‌اند، باید حتی در صورت ابتلا به سرماخوردگی ساده نیز به پزشک مراجعه کنند و از خوددرمانی، خودداری کنند.

دکتر مرزبان با اشاره به شدید بودن عوارض عفونت‌های تنفسی در این بیماران گفت: بیماران قلبی ممکن است حتی با یک سرماخوردگی ساده، دچار مشکلات حاد قلبی شده و نیازمند مراقبت‌های ویژه در بخش ICU شوند.

این پزشک در تشریح اقدامات ضروری برای پیشگیری از این‌گونه عوارض گفت: عدم مواجهه با هوای خیلی سرد، دوری از افرادی که دچار بیماری‌های عفونی مانند سرماخوردگی می‌باشند و درمان سریع بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و عفونی از جمله اقدامات ضروری برای بیماران قلبی است.

 

پزشکین : بیماران قلبی در بیماری سرماخوردگی خود درمانی نکنید

4 نظر

  1. سلام من ۲۱ ساله هستم که در عید ۹۵ بر اثر سرما خوردگی که قلبم درد میکرد در ccu بستری شدم و الان با یه سرفه احساس درد کوچکی میکنم

  2. سلام من قلبم وقتى سرمامى خورم خيلى دردمى کنه طوريکه احساس مى کنم سمت چپم کلافلجه.علتش چى مى تونه باشه

  3. اينم بگم که من وقتى سرماهست قلبم اينطورى ميشه سابقه بيمارى قلبى ندارم

  4. باسلام من عمل باز قلب انجام داده ام الان سرماخوردگي دارم با توجه به اينكه داروهاي سرماخوردگي فشار را بالا ميبرد براي بهبودي چه كنم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *