افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برای درمان انزال زودرس می توان از دارو استفاده کرد

download (2)

تحقیقاتی انجام شده برروی انزال زودرس و پاسخ به این سوال برخی کاربرا که برای درمان انزال زودرس می توان از دارو استفاده کرد نتایج تحقیقات را با پاسخ سوال در زیر به طور کامل شرح می  دهیم .

عضو مرکز سکسولوژی ایتالیا و دخترش دکتر گیولیا پاپو، استاد دانشگاه فلورانس معتقدند که انزال زودرس یک بیماری نیست و نیازی به دارو ندارد. آنها بر این باورند که انزال زودرس یک اختلال ذهنی است.
این اختلال اغلب در جوانانی مشاهده می‌شود که از تجربه جنسی کافی برخوردار نیستند. کسانی که از این اختلال رنج می‌برند، می‌توانند با انجام تمرینات کگل به تدریج بهبود یابند.
به زعم متخصصین امر، انزال زودرس یک بیماری نیست و درمان آن به دارو نیاز ندارد. در واقع، شرکت‌های دارویی به این باور عمومی دامن زده‌اند که انزال زودرس یک مشکل پزشکی است و ارتباطی با اختلالات ذهنی ندارد.
دکتر وینچنتزو پاپو، عضو مرکز سکسولوژی ایتالیا و دخترش دکتر گیولیا پاپو، استاد دانشگاه فلورانس معتقدند که انزال زودرس یک اختلال رایج است؛ اما درمان آن نیازی به مصرف دارو ندارد. این اختلال نخستین‌ بار در سال ۱۹۱۵ شناسایی شد تا آنکه در سال ۱۹۹۰ به عنوان انزال زودرس (PE) نام‌گذاری گردید. در همین سال‌ها بود که متخصصین از ارتباط این اختلال با مشکلات ذهنی و روانی پرده برداشتند. در حال حاضر، درمان این اختلال به یک کسب‌وکار چند میلیون دلاری تبدیل شده است؛ در حالیکه به زعم بسیاری از متخصصین، درمان این عارضه نیازی به مصرف دارو ندارد.
برخی از افراد برای رفع مشکل زود انزالی تحت عمل قرار می‌گیرند. این افراد معتقدند که زودانزالی مایه خجالت و شرمندگی مرد بوده و اساسا با مفهوم مردانگی در تضاد است. اما متخصصین بر این باورند که این عارضه یک وضعیت طبیعی است که در اغلب مردان جوان که در زمینه ارتباط جنسی تجربه کافی ندارند مشاهده می‌شود.

 

پزشکین : برای درمان انزال زودرس می توان از دارو استفاده کرد

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *