افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این درد نشانه کرم خوردگی و پوسیدگی دندان است

download (1)

دردهای دندان علت های مختلفی دارد این درد نشانه کرم خوردگی و پوسیدگی دندان است  که در ادامه مطلب به معرفی دردها می پردازیم و با آگاه کردن شما با این دردها شما را به پیگیری درمان آن سوق می دهیم .

دکتر کرمانشاه دندان‌پزشک با اشاره به علل درد دندان اظهار داشت: اصلی‌ترین علت شایع دندان درد، پوسیدگی آن است، به طوری که در زمانی که حرفه‌ای در لایه‌های خارجی دندان در قسمت مینا و عاج، شکل بگیرد باعث ایجاد درد می‌شود و میزان این درد مناسب با عمق حفره و آسیب دیدن عصب‌های دندان می‌باشد.

وی بیان کرد: هرچه پوسیدگی عمیق‌تر باشد درد آن کشنده‌تر است و در این بین مصرف خوراکی‌های سرد و گرم، ترش و شیرین بر شدت این درد افزوده و فوراً باید به دندان آسیب دیده برسیم و گرنه هزینه های گزافی را باید بپردازیم.

کرمانشاه با بیان اینکه عصب دندان بافتی زنده است، افزود: هنگامی که عصب دندان آسیب ببیند بافتش می‌میرد، که در اثر آن لثه آبسه کرده و باید آن را با مصرف آنتی‌بیوتیک التیام بخشید.

وی ادامه داد: از دیگر علت‌های درد دندان التهاب و آسیب دیدگی لثه است و لثه در اثر سم باکتری‌های دهان آسیب می‌بیند و باعث خونریزی لثه خواهد شد.

این دندان‌پزشک اضافه کرد: از دیگر علل بیماری‌های لثه را می‌توان به رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، سابقه خانوادگی، استعمال سیگار و بیماران دیابتی ذکر کرد.

کرمانشاه ذکر کرد: خوردن با دندان ترک خورده سبب درد شدید در این ناحیه شده که با مصرف آسپرین و مسواک‌زدن می‌توان درد را کاهش داد، ولی در صورت خوب شدن باید به دندان‌پزشک مراجعه کرد تا دندان ما بیشتر آسیب نبیند.

وی در پایان گفت: برای رفع درد دندان می‌توان از اسپری‌های بی‌حسی، کمپرس یخ و همچنین از روغن میخک که خاصیت ضدباکتری و بی‌حسی دارد استفاده کرد.

پزشکین : این درد نشانه کرم خوردگی و پوسیدگی دندان است 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *