افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آنچه درباره خاصیت های بی نظیر ماکارونی نمیدانید

makaroni

 

قابل توجه افرادی که رژیم لاغری دارند و ماکارونی را از برنامه غذایی خود حذف کرده اند در این مطلب متخصصان تغذیه اطلاعات جدیدی درباره آنچه درباره خاصیت های بی نظیر ماکارونی نمیدانید را بیان کرده اند .

 تصورات غلط در مورد سلامت ماکارونی کم نیست. این در حالی است که ماکارونی ماده غذایی پرطرفداری در سراسر جهان محسوب می‌شود و برای بسیاری از افراد بخش اصلی از یک رژیم غذایی است.

یکی از مهمترین نکات در مورد ماکارونی‌های سالم این است که شما را چاق نمی‌کند. یک کاسه ماکارونی به همراه میزان زیادی از سبزیجات و پروتئین‌های بدون چربی مانندمیگو، حبوبات و مرغ، می‌تواند یک رژیم بسیار مغذی باشد.

ماکارونی مزیت دیگری نیز دارد و این که احساس سیری ایجاد می‌کند. نشاسته موجود در ماکارونی‌های با سبوس کامل به آرامی هضم می‌شود و از بالارفتن قند خون ناگهانی جلوگیری می‌کند. ضمن این که فیبر موجود در آن احساس سیری ایجاد می‌کند.

ماکارونی ستون رژیم غذایی مدیترانه‌ای است. مطالعات علمی متعدد نشان داده این رژیم خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی و انواع خاصی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.

و مهمتر این که ماکارونی فاقد گلوتن است. مبتلایان به بیماری‌هایی مثل سلیاک دچار عدم تحمل گلوتن هستند و باید به سمت رژیم‌های فاقد گلوتن بروند. ماکارونی یکی از این رژیم‌ها است.

 

پزشکین : آنچه درباره خاصیت های بی نظیر ماکارونی نمیدانید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *