جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



یک رژیم غذایی مناسب برای کم کردن چربی شکم

 

  • سالمون وحشی: این ماهی سرشار از آنتی اکسیدان آستاگزانتین٬ پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۳ که خاصیت ضدالتهاب دارند٬ است. ترکیب روغن ماهی با سایر غذاهای سالم٬ چربی شکم رو به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

همه چربیها یکسان نیستند و مصرف منظم برخی از آنها حتی اثرات مثبت در کاهش وزن و از بین رفتن چاقی شکمی دارد.
به نقل از  prevention اگر در خوردن این چربیهای سالم٬ تعادل را رعایت کنید به کاهش چربی شکم شما کمک می‌کنند.
نارگیل: یک میوه چندکاره است. از شیرنارگیل بدون شکر می‌توان در تهیه شیک‌های پروتئینی استفاده کرد. روغن نارگیل را می‌توان در پخت با حرارت متوسط مورد استفاده قرار داد.
زیتون: زیتون سرشار از چربیهای غیراشباع است. رژیم غذایی حاوی مقادیر زیاد چربی غیراشباع مونو و پروتئین به کاهش وزن در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک کرده و خطر بیماریهای قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.
آووکادو: مصرف آووکادو٬ خطر بروز سندرم متابولیک را کاهش می‌دهد.
شکلات: کسانی که در کنار یک رژیم غذایی صحیح از مقادیر مناسب شکلات در روز استفاده می‌کنند٬ کاهش وزن موفقیت آمیزتری دارند (البته با رعایت تعادل و پرهیز از زیاده روی).
سالمون وحشی: این ماهی سرشار از آنتی اکسیدان آستاگزانتین٬ پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۳ که خاصیت ضدالتهاب دارند٬ است. ترکیب روغن ماهی با سایر غذاهای سالم٬ چربی شکم رو به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)