افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه مژه های بلند و زیبا داشته باشیم

 

 

  • آرایش روی پوست اطراف چشم جمع می‌شود که بسیار نازک است، و ریمل روی مژه‌ها سنگینی می‌کند. پاک کردن آن در شب به مژه‌هایتان استراحت می‌دهد. هم‌چنین هنگام پاک کردن آرایش چشم خیلی آرام و محتاط باشید. اگر با مژه‌ها خشن رفتار کنید کم پشت می‌شوند و ممکن است مثه سابق رشد نکنند. رشد مجدد مژه‌ها از رشد مجدد موهای سر بیش تر طول می‌کشد پس بهتر است به آنها آسیب نزنید.

 

عاشق آن هستید که مژه‌های بلند داشته باشید؟ چه کسی داشتن مژه‌های بلند آرزویش نیست؟! برای آن‌که به مژه‌های‌مان ظاهری اغراق آمیز بدهیم، از ریمل یا مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنیم. اما تا کی؟ چرا به دنبال درمان خانگی برای داشتن مژه‌های بلند نباشیم؟ در ادامه این مطلب را به نقل از می‌خوانیم.

مراقبت از مژه‌ها به اندازه‌ی مراقبت از موها مهم است.
ما همیشه مراقب موهایمان هستیم، خب چرا به مژه‌هایمان نرسیم؟ همان طور که مراقبت از موها آنها را سالم‌تر می‌کند، مراقبت از مژه‌ها هم نتایج مثبتی در درازمدت خواهد داشت. کار راحتی است و لازم نیست به اندازه‌ی موهایتان روی آنها کار کنید. هروقت سعی کنید مراقبت روزانه از مژه‌های‌تان را آغاز کنید، یادتان باشد نتایج آن به سرعت قابل مشاهده نخواهد بود. می‌توانید در چرخه‌ی بعدی مژه‌هایتان متوجه تغییرات شوید. پس باید دو ماه صبر کنید تا متوجه تفاوت مژه‌هایتان شوید.
بیایید ببینیم چطور می‌توانیم به صورت طبیعی مژه‌هایی طبیعی و بلندتر داشته باشیم.
۱. در پایان هر روز آرایش چشم‌تان را پاک کنید
آرایش روی پوست اطراف چشم جمع می‌شود که بسیار نازک است، و ریمل روی مژه‌ها سنگینی می‌کند. پاک کردن آن در شب به مژه‌هایتان استراحت می‌دهد. هم‌چنین هنگام پاک کردن آرایش چشم خیلی آرام و محتاط باشید. اگر با مژه‌ها خشن رفتار کنید کم پشت می‌شوند و ممکن است مثه سابق رشد نکنند. رشد مجدد مژه‌ها از رشد مجدد موهای سر بیش تر طول می‌کشد پس بهتر است به آنها آسیب نزنید.
۲. روغن زیتون
روغن زیتون را روی مزه‌ها بمالید. این کار کمک می‌کند مژه‌ها بلندتر و قوی‌تر شوند.
۳. مخلوط روغن زیتون و روغن قرچک
روغن زیتون را با روغن کرچک مخلوط کنید. حالا آن را روی مژ‌ه‌ها بمالید. این کار رشد مژه‌ها را تقویت می‌کند.
۴. وازلین
در صورتی که وازلین خالص مرتب و هرشب روی مژه‌ها استفاده شود، کمک می‌کند مژه‌هایتان سریع‌تر رشد کنند و ضخیم‌تر شوند.
۵. چای سبز
برگ‌های چای سبز را به آب گرم اضافه کنید و این آب را روی مژه‌ها استفاده کنید. با این کار باعث می‌شوید مژه‌ها سالم رشد کنند و بلندتر، ضخیم‌تر و قوی‌تر شوند.
۶. پوست لیموی خیس خورده در روغن کرچک یا زیتون
پوست لیمو را چند روز در روغن زیتون یا روغن کرچک بخوابانید. آن را روی مژه‌ها بمالید تا ساللم رشد کنند.
۷. مژه‌هایتان را کوتاه کنید
این کار واقعا کمک می‌کند! می‌توانید مژه‌هایتان را هر دو الی سه ماه، یک بار کوتاه کنید. فقط قسمت کوچکی از آن را کوتاه کنید (یک چهارم آن‌ها). کوتاه کردن مژه‌ها فولیکول مژه‌ها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود سریع‌تر رشد کنند.
۸. رژیم غذایی
باید یک رژیم متعادل داشته باشید که از درون به رشد سالم موها کمک کند.خوراکی‌های زیر برای تقویت سلامت چشم‌ها و مژه‌ها مفیدند:
سیبگواوابیش‌تر میوه‌هاسبزیجات سبزتخم‌مرغگوشتماهیموارد بالا همراه با سایر منابع پروتئینی باید در رژیم‌تان گنجانده شوند. هم‌چنین نکات زیر را هم در نظر داشته باشید.
یادتان باشد
هرگز از صبحانه نگذرید و مقداری چربی در رژیم‌تان بگنجانید. به خودتان گرسنگی ندهید تا پوست و استخوان شوید! سالم غذا بخورید و مرتبا ورزش کنید، چه در باشگاه ورزش کنید یا فقط سریع پیاده‌روی کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *