افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه صورت های بیضی را رژگونه بزنیم

نتتهاح

اگر صورت بیضی شکل دارید حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.در این پست قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه به صورت بیضیی خود رژ گونه بزنید

۱
صورت تان را تميز کنيد. صورت تان را بشوييد يا با يک دستمال مرطوب تميز کنيد؛ بعد با يک تونر و پد پنبه اي نرم آرايش باقي مانده روي صورت تان را کاملا تميز کنيد. سپس صورت تان را مرطوب کننده بزنيد که بسيار هم مهم است و اگر مرطوب کننده تان حدي از SPF هم داشته باشد خوب است.

۲
از کرم پودر مايع مناسب پوست تان استفاده کنيد که بهتر است يک سايه روشن تر از پوست تان باشد تا تاريک تر.

۳
با يک پد گرد و نرم که کمي مرطوب است پوست تان را کمي مرطوب کنيد.

۴
از يک زيرساز يا پرايمر پودري فشرده يا کرکي استفاده کنيد. البته فنديشن هاي گلوله اي براي جوان تر نشان دادن پوست بهترند. از يک پد گرد و نرم و پس از آن از يک قلموي براي زدن پودر به صورت تان استفاده کنيد و قلمو را به آرامي در طول صورت تان بکشيد. استفاده از قلمو حالت کرکي پودر را از بين مي برد.

۵
هميشه مخلوط کردن را به ياد داشته باشيد. آرايش تان بايد يک دست باشد هيچ چيز جذابيت آرايش خوب صورت تان را، مثل توقف ناگهاني و فاصله بين صورت و گردن بدون آرايش تان، از بين نمي برد. به آرامي زير خط گردن تا لاله گوش تان را با انگشت پرايمر بزنيد. هر چند شايد افتادن اين خط آرايشي روي گوشي موبايل تان عجيب باشد اما ارزشش را دارد.

۶
اگر در فکر استفاده از ريمل هستيد، الان وقتش است.لايه نازکي ريمل روي مژه هايتان بزنيد. اين کار باعث مي شود توجه به چشمان شما جلب شود و چانه شما زياد به چشم نيايد.

۷
اگر مي خواهيد از رژگونه پر رنگي استفاده کنيد، از يک پد يا قلمو استفاده کنيد تا رژگونه پخش و يک دست شود و مقدار زيادي از آن گونه تان را سرخ نکند. شما که نمي واهيد براي نمايش پانتوميم آماده شويد!!!

۸
در نهايت اگر مي خواهيد آرايش تان طبيعي تر به نظر برسد با يک قلموي تميز روي صورت تان حرکات رفت و برگشتي اجرا کنيد تا آرايش تان پخش شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *