افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چطور طبیعی زیبا شویم؟

۱: کره درخت روغن قلم
کره درخت روغن قلم به علاوه مقدار کمی از روغن بادام می تواند لوسیون بدن بسیار عالی وطبیعی برای شما باشد . بعد حمام می توانید مقدار کمی از این روغن را به عنوان روغن استفاده بعد از حمام به کار برید.

xza

۲ : صاف صاف
اگر موهای زائد شما بسیار درشت و پر هستند و به اصطلاح تیغی هستند برای نرم تر شدن آنها وجلوگیری از جوش زدن پوستتان بعد از اصلاح، قبل از اصلاحاز کمی روغن زیتون استفاده کنید .اگر روغن زیتون نداشتیداز نرم کننده مو می توانید استفاده کنید .در هر دو حالت این مواد پوست شما را انعطاف پذیر تر خواهد کرد .

۳ : روغن برای ” برق ” مو
برای درخشش موهای خود ونرم کردن موها این روشی فوق العاده وعالی می باشد .برای اینکار ۲ قاشق روغن نارگیل را کمی (فقط کمی ونه داغ)گرم کنید و سپس روی ریشه موهای خود ماساژ دهید وسپس در طول موها گسترش دهید . سپس با یک حوله بپیچانید می توانید این روغن را یک شب تا صبح نگه دارید ویا بعد از گذشت یک ساعت بشوئید .انجام این درمان هفته ای یک بار اثرات بسیار مثبتی برای موهای وز شده موهای شکننده ودمیج شده شما که طراوت وشادابی خود را از دست داده اند وبرای شوره سر خواهد بود .

۴ : روشن کردن ناخن
یک لیمو را از وسط برش دهید و ناخن های خود را درآن فرو برید ودر حدود ۵ دقیقه نگه دارید آب لیمو به طور طبیعی ناخن ها را روشن تر وقوی تر میکند وبه آن ها استحکام می بخشد .

۵: تحریک فولیکول های مو:
– دو بار در روز ، به آرامی پوست سرخود را با حرکت دایره ای نوک انگشتان دست ماساژ دهید چند دقیقه ماساژ پوست سر به بهبود گردش خون در پوست سر و در نتیجه تحریک ریشه موها برای رشد مجدد بسیار موثر خواهد بود.
– حرکت یوگای وارونه شدن از روی سر وایستادن روی دستها از جمله حرکاتی است که می تواند با رساندن خون بیشتر به ریشه موها را تقویت وفولیکول موها را تحریک به رشد کند . انجام این کار به مدت ۳۰ثانیه در روز کافی است .

۶: جلوگیری از ریزش مو؟
از شستن موهای خود هر روز اجتناب کنید ، انجام این کار، باعث تحریک فولیکول های مو برای تولید سبوم بیشتر می شود، وبدین صورت موهای شما بسیار زود وبه سرعت چرب می شوند بنابراین موهای خود را هر ۴-۶ روز بشویید ، انجام این کار ، به موها فرصت وزمان برای دریافت آب و رطوبت مورد نیازبه طور طبیعی داده می شود استفاده از شامپو خشک یا شامپو بچه برای شستشو موهایی که نیاز به سشتشوی بیشتری دارند بهترین گزینه است .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *