جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین تبلیغات



پیشگیری از چین و چروک پوست با این تمرینات ورزشی

rosy-cheeks-exercise-768x576

محققان زیبایی پوست در این جا راهکارهایی برای پیشگیری از چین و چروک پوست با این تمرینات ورزشی اشاره می کنیم این تمرینات را در ادامه به صورت تصویری در اختیار شما می گذاریم .

صورت شما بیش از ۴۰ عضله دارد، بنابراین شاید نرمش دادن عضلات آن کمی عجیب به نظر برسد، مثلا وقتی می‌خندید یا صحبت می‌کنید بخشی از این عضلات تمرین داده می‌شوند. اگر دوست دارید با چین و چروک و افتادگی عضلات صورت مبارزه کنید، تنها راهی که پییش رو دارید نرمش دادن این عضلات است. در این ارتباط، با دانیئل کولینز صحبت کردیم که سال‌هاست در حوزه نرمش‌های صورت خصوصا در میان چهره‌های مشهور فعالیت دارد.
کار این سیستم با تمرکز بر روی نقاط طب فشاری، ماساژ به منظور ارتقای جریان خون و شل‌سازی عضلات و تندرستی و تأثیر کلی آن در قالب برجسته‌سازی فوری این عضلات بعد از یک جلسه درمانی خواهد بود. این تمرین نه تنها باعث به کار افتادن و ورزیدگی عضلات و بافت‌های چربی در پوست می‌شود بلکه بر روی سطح رویی پوست هم تأثیر بسزایی دارد.
ایده پشت این حرکات و نرمش‌ها این است که ماساژ‌های ساده صورت و تمرینات مخصوص به آن باعث افزایش جریان خون در این نواحی شده و با بیشتر شدن میزان اکسیژن، سلول‌های پوستی می‌توانند راحت‌تر آسیب‌های وارده را ترمیم کنند و به موجب آن، میزان کلاژن و کشسانی پوست هم ارتقاء می‌یابد. در اینجا به برخی از این تمرینات اشاره می‌کنیم.

giraffe-exercise-768x576

تمرین زرافه
هدف این تمرین، تقویت و بالا کشیدن عضلات گردن بوده و در عین حال در کاهش افتادگی پوست هم تأثیر زیادی دارد و بعد از مدتی، گردنی مانند گردن قو خواهید داشت. برای انجام آن، مستقیم به جلو نگاه کنید. نوک انگشتانتان را روی قسمت بالای گردنتان قرار دهید و به آرامی آنها را به سمت پایین بمالید، و در همان حال سرتان را به عقب خم کنید. بعد تا جایی که می‌توانید لب پایین‌تان را بیرون بدهید، انگشتانتان را روی استخوان ترقوه بگذارید، چانه‌ را به سمت بالا حرکت دهید و گوشه‌های لب‌تان را پایین بکشید.

rosy-cheeks-exercise-768x576

تمرین درخشش گلگون
این تمرین ساده باعث افزایش میزان کلاژن، الاستین و جریان خون شده و به شفافیت و صاف‌ شدن گونه‌ها می‌انجامد. دو انگشت دستتان را همراه با شست روی گونه‌ها قرار داده و به مدت ۳۰ ثانیه تمام قسمت‌های آن را نیشگون بگیرید. این کار را به طور مرتب هنگام شب انجام دهید، چرا که بدن در آن موقع سعی می‌کند آسیب‌های وارده به بدن را ترمیم کند

v-exercise-768x576

تمرین V
با این تمرین می‌توانید کاری کنید که چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد. برای این کار باید از دو انگشت اشاره و انگشت وسط استفاده کنید. انگشت میانی هر دو دست را بین ابروهای خود بگذارید (بالای ابرو و نزدیک محور بینی)، و انگشت اشاره را در کنج چشم‌ها. بعد به بالا نگاه کنید و در حالی‌که چشمانتان را در هم می‌کشید، پلک‌های پایینی را به سمت بالا ببرید. این حرکت را شش مرتبه انجام دهید. در پایان، چشمانتان را به مدت ده ثانیه بسته و به هم فشار دهید و بعد آنها را شل کنید

jaw-toning-exercise-768x576 (1)

تمرین تقویت‌کننده فک
این ورزش باعث انتشار کشش در فک می‌شود و کمک می‌کند که نه تنها عضلات اطراف فک، بلکه عضلات چانه هم سفت شده و به بالا کشیده شود. به کمک دو انگشت اشاره و میانی و شست، امتداد فک را به سمت بالا و پایین بپیچانید و نیشگون بگیرید و حرکت را تا دم گوش ادامه دهید. این حرکت را سه بار تکرار کنید و بعد تنها با استفاده از شست، به آرامی در قسمت بالای فک این کار را انجام دهید.

پزشکین : پیشگیری از چین و چروک پوست با این تمرینات ورزشی

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید