افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

معجزه های سلامتی با آب

آیا سعی دارید وزن خود را کاهش دهید ؟

ty

۱: آب سوخت و ساز بدن را بالا میبرد و فرد احساس سیری میکند .
با نوشیدن یک لیوان آب خنک و سرد بدن کالری بیشتری می سوزاند تا آب را گرم کند وبه دمای بدن برساندبه جای نوشیدنی های پر کالری از آب استفاده کنید.

۲ : آشامیدن آب باعث بالا بردن انرژی میشود .
احساس خستگی میتواند از اثرات ناشی از کم آبی بدن باشد مقدار مناسب اب باعث میشود که خون به صورت موثرتری در قلب پمپاژ شودو اینکه خون اکسیژن و سایر مواد مغذی ضروری را به سلول های بدن انتقال بدهد .

۳ : یکی دیگر از عجایب مصرف آب کاهش استرس می باشد
تقریبا ۷۰ تا ۸۰ درصد بافت مغز آب است اگر بدن و مغز انسان دچار کم آبی شود میزان استرس در فرد بالا می رود شما می توانید با منظم نوشیدن یک لیوان آب در محل کار یا در اتومبیل یا در محیط ورزشی استرس خود را کاهش دهید و از بین ببرید .

۴ : تارهای عضلانی برای ترمیم و توسعه به آب نیاز دارند
نوشیدن آب به جلوگیری از گرفتگی ماهیچه ها کمک میکند وقتی به طور منظم به بدن آب رسانی کنید میتوانید مدت زمان بیشتر و با مقاومت بیشتری تمرین کنید.

۵ : آب نوعی تغذیه برای پوست محسوب میشود
آب برای زیبایی یک امر طبیعی و ضروری محسوب میشود وقتی بدن دچار کم آبی میشود خطوط و چین و چروک روی پوست صورت عمیق تر میشود با آشامیدن آب سلول های پوستی را آبرسانی میکنیم و آلودگی ها ناپاکی های پوستی قرمز شدن و گر گرفتگی پوستی را از بین میبریم باعث میشود که پوست شفاف تری داشته باشیم و گردش خون در پوست را بهبود میبخشد .

۶ : مصرف آب سنگ کلیه را از بین میبرد
میتوان با مصرف فراوان آب ریسک و خطر احتمال ابتلا به سنگ کلیه را کاهش داد . میزان شیوع ناراحت کننده سنگ کلیه در بچه ها و دیگر افراد میتواند به دلیل نخوردن آب به میزان کافی اتفاق بیفتد .مصرف آب باعث میشود مواد جامد و کریستالی که باعث سنگ کلیه می شوند مثل نمک طعام و مواد معدنی دیگر رقیق تر و آبکی تر شده !

۷ : آیا شما به مقدار کافی آب مصرف میکنید ؟
بیشتر افراد بزرگسال اجازه میدهند که بروز عطش و تشنگی یک راهنما باشد برای اینکه آنها متوجه بشوند که چه زمانی آب بنوشند اما مقدار آب مورد نیاز هر فرد دقیقا بستگی دارد به میزان فعالیت روزانه و جثه بدن و آب و هوای پیرامونش و سلامتی عمومی فرد اگر شما ,,
ورزش میکنید و تعرق زیادی دارید قطعن به مصرف اب بیشتری نیاز دارید .

۸: بدن با مصرف آب کافی منظم و متقارن تر کار میکند .
علاوه بر فیبر آب نیز برای هضم غذا حائز اهمیت است . آب به حل شدن مواد زائد کمک میکند و حرکت مواد را در مجرای گوارشی هموار مینماید .در صورت کم آبی روده بزرگ خشک شده و عبور مواد زائد از روده را بسیار سخت و دشوار میکند .
پایان.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *