افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه پیشگیری از آنفولانزا با قرص ضد بارداری

images27

  • به گفته محققان دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، هورمون پروژسترون که در اکثر انواع داروهای تعیین جنسیت وجود دارد، به پیشگیری از ابتلا به بیماری آنفلوانزا و یا حمایت از آسیب های این بیماری کمک می کند.

روزنامه دیلی میل انگلستان طی تحقیقاتی که برخی از محققان آمریکایی انجام دادند مدعی شدند که قرص های ضد بارداری می تواند از بیماری آنفولانزا جلوگیری کند!
منابع غربی معمولا متهم هستند که به دنبال کاهش نسل مسلمانان هستند و صد البته این حقیقت غیر قابل انکار است، و همیشه هم با دلایل علمی که خود آنرا بوجود آورده اند آنرا به خورد کشور های جهان سومی میدهند، پس این خبر را صرفا از این بابت که یک خبر پزشکیست می خوانیم و به هیچ وجه آنرا عمل نمی کنیم.
منابع غربی با انتشار نتایج یک تحقیق علمی جدید ادعا کردند که استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری می تواند مانع از ابتلای زنان به بیماری آنفوآنزا شود.
نتایج یک بررسی علمی مدعی شد: نتایج این تحقیق علمی جدید که با نظارت محققان آمریکایی انجام شده است، نشان می دهد که مصرف قرص های پیشگیری از بارداری می تواند مانع از ابتلای زنان به بیماری آنفلوانزا شود.
به گفته محققان دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، هورمون پروژسترون که در اکثر انواع داروهای تعیین جنسیت وجود دارد، به پیشگیری از ابتلا به بیماری آنفلوانزا و یا حمایت از آسیب های این بیماری کمک می کند.
محققان گفته اند که میزان هورمون پروژسترون در زنان مبتلا به بیماری آنفلوانزا کاهش می یابد، اما داروهای ضد بارداری، این کاهش میزان هرمون پروژسترون را جبران می کند و از آسیب های این بیماری می کاهد.
به گفته محققان، به همین دلیل است که میزان ابتلای زنان متاهل به بیماری آنفلوآنزا کمتر است زیرا هورمون پروژسترون موجود در قرص های پیشگیری از بارداری همچنین به ترمیم بافت آسیب دیده ریه کمک می کند.
” صبرا کلاین” رئیس تیم محققان دراین باره گفت : هورمون پروژسترون موجود در قرص های ضدبارداری از طریق افزایش تولید پروتینی به نام ” amphiregulin” از زنان دربرابر آسیب های آنفلوانزا حمایت می کند.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است بیش از صد میلیون زن در مناطق مختلف جهان، از وسایل جلوگیری از بارداری که حاوی هورمون پروژسترون است، استفاده می کنند.
غربی ها مدتهاست که متهم هستند که به دنبال کاهش نسل مسلمانان،خصوصا در آمریکا و اروپا هستند، و برخی منابع معتقدند غربی ها ترفند های علمی را در اجرای این هدف به خدمت می گیرند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *