افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه جنسی در زندگی زناشویی را لذت بخش کنیم

 

  • اصل پیشنوازی حداقل ۲۰ دقیقه : ۱- جسمی ( بوسیدن و بوییدن و لیسیدن و ماساژ)… ۲-احساسی( حرف زدن اندازه و مناسب هوای عاطفی و جنسی وخواندن داستانهای عاشقانه جنسی و.. )۳- اصل مکان و زمان:رنگ اتاق باید روشن و دارای آیینه بزرگ باشد. نفوذ صدا به بیرون حتی الامکان در کمترین مقدار باشد و در اتاق از قفل خوبی برخوردار باشد.

تعریف رابطه جنسی صحیح در کتابهای مختلف به نظر من اکثرا جامع نیست و بنده تعریف زیر را ارائه میکنم : ……رابطه جنسی سالم ( سلامت جسم و روان)، صمیمی ( ابراز علاقه کلامی و غیرکلامی)، مسوولانه ( ارضا جسمی و روحی با پیوند عاطفی فیزیکی و پذیرش مسوولیت ارتباط ) ، لذت بخش ( ذهنی و جسمی) ، بدون احساس ترس، گناه یا عذاب وجدان، بدون آسیب های عرفی اجتماعی ،بدون ابزاری برای رسیدن به هدفی، خودخواسته و استفاده از دستگاه تناسلی و مقاربت. …… رابطه جنسی صحیح ، ۷۰ % به عملکرد سلامت روان و ۳۰% به عملکرد سلامت جسم بستگی دارد.اختلالات جنسی حدود ۴۰% جامعه را درگیر کرده است ولی دریغ از کارگاهها و سخنرانی تخصصی در این خصوص در مقیاس کشوری درحالیکه بیماری مثل دیابت با شیوع ۷%، تعداد اموزشها و کارگاهها در خصوص شناخت و درمان دیابت خیلی بیشتر است

امروز در مرکز بالندگی تهران سخنرانی در خصوص موضوع فوق داشتم. متاسفانه کارگاهها و سخنرانی های من نشان میدهد که دانش جنسی و مهارت های ارتباطی جنسی حتی در قشر تحصیلکرده چندان رضایت بخش نیست که دلایل آموزشی،تابوی فرهنگی عرفی، دینی و حتی سیاسی خاص خود را دارد. عجیب اینکه در بیشتر تجارب اموزشی من دیده شده است که افراد مجرد دانش و مهارت بهتری حداقل در تئوری نسبت به این موضوع نسبت به متاهلین دارند که خودش جای بسی تفکر و تعمق میباشد.ت. ۵۰% علل طلاق بدلیل ناسازگاری جنسی است و اهتمام در این خصوص کاملا ضروری است. در این قسمت فقط اصول بهبود رابطه جنسی و زناشویی را ذکر میکنم :
اصل روابط مناسب غیرجنسی
اصل تمتع ( لذت بردن و لذت بخشیدن)
اصل دوسویه بودن شامل اصول مشارکت و دوقطبی بودن( توجه به نیازها و خواسته های هم)
اصل پویایی (۱-اصل طراوت جنسی ۲- اصل تنوع ۳- اصل اکتیو بودن )
اصل بعد عاطفی و شهوانی
اصل پیش قدم شدن دو طرفه (یک تحقیق اماری ۸۷% زنان تقریبا هیچوقت پیشقدم نمیشوند/ در تحقیق دیگر۲۴% پیشقدمی را ناشایست میدانند!!/ ۳۴% حتی در صورت تمایل، زنان نباید شروع کننده باشند!!)
اصل تفاوت نیاز جنسی
اصل شناخت ( محرکهای جسمی و روانی)
اصل برنامه ریزی
اصل آمادگی جسمی و روانی
اصل خلاقیت
اصل نگرش مثبت
اصل عریانی
اصل خیالپردازی ( کاهش نگرانی و استرس، افزایش هیجانات و کشف تنوع در رابطه زناشویی)
اصل تجربه در مهارت جنسی( پوزیشنها و اینکه از ۴۲ تا ۸۵% زنان به ارگاسم واقعی نمیرسند)
اصل بزرگنمایی
اصل ماه عسل
اصل تعریف و تایید و تحسین و تشکر
اصل سلامت جسمی
اصل سلامت روحی روانی
اصل عادات مناسب( ورزش، تغذیه ، خواب و …)
اصل پیشنوازی حداقل ۲۰ دقیقه : ۱- جسمی ( بوسیدن و بوییدن و لیسیدن و ماساژ)… ۲-احساسی( حرف زدن اندازه و مناسب هوای عاطفی و جنسی وخواندن داستانهای عاشقانه جنسی و.. )۳- اصل مکان و زمان:رنگ اتاق باید روشن و دارای آیینه بزرگ باشد. نفوذ صدا به بیرون حتی الامکان در کمترین مقدار باشد و در اتاق از قفل خوبی برخوردار باشد. گاهی زوجین در نور زیاد یا کم با چراغ کم نور رنگی(آباژور) احساس بهتری دارند. یک موسیقی آرام بخش عاشقانه چاشنی کار باشد.هر از چند گاهی دکوراسیون اتاق و نوع موسیقی و حتی نوع عطر خود را حتما تغییر دهید. دراتاق از شمع یا عود معطر استفاده کنید. حتما در زمان پیش نوازی و بعد آن موبایل را خاموش کنید و از وسایل صوتی تصویری مثل تلویزیون استفاده نکنید. دما و رطوبت اتاق مناسب باشد. ترجیحا در صورت امکان، حمام و دستشویی داخل اتاق باشد/
انتخاب زمان مناسب ( برای رابطه و نیز مدت رابطه از زمان شروع رابطه زناشویی به صورت دخول) ۲ – ۱ دقیقه : خیلی کوتاه
۷ – ۳ دقیقه : قابل قبول
۱۳ -۷ دقیقه : مطلوب
دقیقه ۳۰-۱۳ : خیلی طولانی
اصل مقاربت( ۱۰۰ نوع پوزیشن زناشویی/ دو پوزیشن خوب/ ارگاسم)
اصل پس نوازی
اصل انتقاد صحیح جنسی
متاسفانه در بسیاری از افراد توجه به این اصول یا دانش در این خصوص چندان رضایت بخش نیست و امیدوارم فضا برای کار در رسانه و روزنامه برای تربیت جنسی زناشویی عموم مردم برای ارتقا سلامت خانواده به صورت علمی نه سوپرمارکتی ایجاد شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *