افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خرید مکمل از داروخانه آنلاین

رپورتاژ آگهی

استفاده از خدمات داروخانه آنلاین با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری به شدت توصیه می‌شود، چرا که مراجعه حضوری به داروخانه‌‎ها که خود معمولاً از مراکز انتقال ویروس و محل رفت و آمد افراد مختلف و بیمار محسوب می‌شوند می‌تواند برای سلامتی شما خطرآفرین باشد. با بهره‌مندی از امکانات داروخانه آنلاین در کمال آسودگی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

بعد از فراگیری ویروس کرونا شیوه زندگی افراد با گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده به طوری که اکثر افراد از بستر اینترنت برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می‌کنند. آموزش آنلاین، انجام خدمات بانکی به صورت آنلاین، خرید آنلاین از جمله روش‎‌هایی است که برای پیشگیری و در امان ماندن از ویروس رواج پیدا کرده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه محصولات بهداشتی و یا مراقبتی و نیز مکمل‎‌های خود را در به صورت آنلاین تهیه کنیم؟ اگر چه ممکن است بسیاری از فروشگاه‌‎ها تبلیغاتی مبنی بر فروش این محصولات را ارائه کنند اما همه می‌دانیم که معتبرترین مرکز برای خرید این محصولات داروخانه‌‎ها هستند و تنها از طریق خرید از یک مرکز معتبر می‌توان از سالم بودن محصول خریداری شده اطمینان حاصل کرد. داروخانه آنلاین امکان خریدی رضایت‌بخش را به وجود می‌‎آورد به طوری که نه تنها در این ایام بلکه در شرایط معمول نیز استفاده از این گونه ‌‎داروخانه‌‎ها سبب می‌شوند تا افراد مسنی که توانایی خرید از بیرون را ندارند و یا سایر افرادی که به دلیل مشغله‌‎های زیاد فرصت خرید ندارند محصولات مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایند. یکی از محصولاتی که در داروخانه آنلاین می‌توانید خریداری نمایید مکمل‎‌های بدنسازی از جمله گلوتامین و گینر می‌باشد. که در ادامه به بررسی این دو محصول می‌پردازیم.

گلوتامین

همانطور که می‌دانید جهت انجام اعمال حیاتی بدن به مواد مختلفی از جمله امینو اسیدها نیاز است. گلوتامین آمینو اسیدی است که توسط بدن به مقدار مشخصی ساخته شده و درانتقال آمونیاک و نیتروژن مورد نیاز رگ‎‌های خونی نقش مهمی را ایفا می‌کند. این اسید آمینه در گوشت گاو شیر، برنج سفید، تخم مرغ  و ذرت یافت می‌شود و می‌توان میزان آن را از این مواد دریافت کرد، پس در حالت عادی معمولاً نیازی به مصرف آن به صورت مکمل احساس نمی‌شود. اما در بیماری‌‎های مختلف مثل ایدز، التهاب روده، سرطان و یا در انجام پیوند مغز استخوان، برای انجام ورزش‎‌های سنگین در ورزشکاران نیاز بیشتری به این ویتامین احساس می‌شود. آسیب‌دیدگی عضلات یکی از مواردی است که معمولاً در حین انجام ورزش‎‌های سنگین خصوصاً در بدنسازی اتفاق می‌‎افتد. استفاده از مکمل‌‎های گلوتامین کمک می‌کنند تا روند بهبودی سریع‎‌تر صورت بگیرد اما در صورت عدم استفاده از این آمینو اسید فرایند عضله سازی و برجسته کردن عضلات به خوبی صورت نمی‌گیرد و تلاش و وقت ورزشکار به گونه‌‎ای هدر می‌رود. ورزشکاران برای رسیدن به نتیجه‎‌ی مطلوب به طور معمول میزان مصرف گلوتامین خود را می‌بایست به ۵ الی ۱۵ گرم در روز ارتقا دهند که البته این امر می‌بایست زیر نظر مربی انجام گیرد.

فواید مکمل گلوتامین

یکی از مسائلی که ورزشکاران با آن روبه رو هستند استرس‎‌ها و تنش‎‌های مختلف است که استفاده از مکل گلوتامین با کاهش میزان اضطراب به آرامش بیشتر آن‎‌ها در حین ترمیم و افزایش تمرکز و هوشیاری در حین تمرین کمک خواهد کرد. از طرف دیگر این آمیو اسید با افزایش روند چربی سوزی و عضله سازی می‌تواند در بهبود زندگی افراد مختلف از جمله بیماران دیابتی مؤثر بوده و بر میزان اشتیاق آنان به مصرف شیرینی‌جات بکاهد. در صورتی که سال‌‎ها است از بیماری‌‎های پوستی نظیر پسوریازیس مبتلا هستید و از روند درمان آن رضایت ندارید گلوتامین با تأثیری که بر روند بهبود این بیماری دارد می‌تواند احساس خوبی را به شما هدیه دهد. برای جلوگیری از روند عضله سوزی در هنگام ریکاوری و بعد از عضله سوزی و افزایش میزان هورمون رشد در بدن می‌توانید به داروخانه آنلاین مراجعه و بعد از بررسی قیمت گلوتامین و مشخصات مکمل آن را تهیه نمایید.

گینر

گینر نیز یکی از مکمل‎‌های معروف در میان ورزشکاران خصوصا بدنسازان می‌باشد که با تأمین کالری مورد نیاز به افزایش وزن و نیز افزایش حجم عضله کمک خواهد کرد. مواد مختلفی از جمله کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین، در این مکمل‌ها وجود دارد که  به ورزشکاران کم وزن کمک می‌کند تا فعالیت بهتری در مسابقات ورزشی داشته باشند. بهترین زمان جهت مصرف این مکمل صبح، قبل تمرین، حین تمرین و بعد از تمرین می‌باشد. توجه کنید که مصرف این ماده می‌بایست زیر نظر مربی و با پیشنهاد او باشد چرا که ممکن است بدن شما به مصرف این ماده هیچ گونه احتیاجی نداشته باشد و سایر مکمل‎‌ها مناسب‎‌تر باشد. نکته دیگر آن که حتی در صورت پیشنهاد مربی مبنی بر مصرف این مکمل میزان مصرف آن نیز باید متناسب باشد و استفاده بیش از اندازه نه تنها به افزایش حجم عضله کمک نمی‌کند بلکه ممکن است سبب ایجاد چربی در بدن شود. از طرفی وجود افراد سودجو که تنها به منافع خود می‌اندیشند سبب شده تا محصولات بی‌‎کیفیت که ممکن است برای سلامت افراد خطرآفرین باشند روانه بازار شوند. پس در خرید این محصولات دقت فرمایید که آن را از مراکزی چون داروخانه آنلاین و یا سایر مراکز معتبر خریداری نمایید. قیمت و خرید گینر

برای اصلاع از قیمت و خرید گلوتامین و یا سایر انواع مکمل‌‎ها و نیز مواد آرایشی و بهداشتی و… می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید و سپس با بررسی مشخصات و برند هر یک بهترین محصول را خریداری نمایید. داروخانه آنلاین دکتر شهبازی از سال ۱۳۹۶ با تیمی مجرب آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می‌باشد. این داروخانه با در نظر گرفتن انواع سلایق و سعی دارد بهترین برند محصولات ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار دهد. برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید به آدرس darookhaneonline.com مراجعه فرمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *