افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خانم های باردار کیوی بخورید / خواص درمانی کیوی

kiwi-fruit_625x350_81445871711-31d3xoadv41y31wngwt8g0

  • میوه کیوی دارای فیتوناترینت‌ هائی از جمله کارتونویید و فلاونویید است . طبق تحقیقات بدست امده این مواد از DNA در برابر رسیدن آسیب ‌های مربوط به اکسیژن محافظت می‌کنند.

کیوی یکی از میوه های پر طرفدار است که خواص گوناگونی دارد . حتی بسیاری از افراد پوست کیوی را کامل می شویند و میخورند . پوست کیوی برای معده بسیار مفید است . البته یادتان باشد کیوی برای بعضی از افراد حساسیت زا است . پس اگر یک بار خوردید و فهمیدید به ان حساسیت دارید خودتان مقدار ان را کم کنید .

خواص کیوی ، فواید کیوی

میوه کیوی دارای فیبر زیادی است . این فیبر سبب جلوگیری از سرطان روده می شود . همچنین انسولین را کنترل میکند . به گزارش آسان طب کیوی کلسترول خون را کاهش می دهد . از خواص کیوی میتوان به وجود مقدار زیادی ویتامین c در ان ( حتی بیشتر از پرتقال) اشاره کرد . ویتامین سی جهت پیش گیری از تب، ناراحتی های معده و روده، بی حالی و خستگی، سرفه های شدید و زکام که در اثر وجود باکتری ها بروز می کند ، مصرف می شود . همچنین سیگاری ها به ویتامین c بیشتری نیاز دارند .

از دیگر خواص کیوی میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر استرس دارید یا کم خواب هستید روزانه کیوی زیاد بخورید . تعداد ان را میتوانید به چهار عدد در روز برسانید . مصرف کیوی برای پوست فواید زیادی دارد . با مصرف کیوی پوست شما تمیز شده, خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا کرده و تازه و جوان خواهد شد همچنین رنگ پوستتان روشن تر میشود .

کیوی دارای آنتی‌اکسیدان محلول در چربی و ویتامین A و E است .( خواص کیوی )این ویتامینها برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد که به سلول‌ها آسیب می‌زنند، مفید هستند. همچنین ویتامین آ موجود در کیوی سبب تقویت بینایی شما خواهد شد .اگر پوست خشکی دارید پیشنهاد میکنیم یک قاشق غذاخوری آب کیوی, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید حدود ۱۵ دقیقه بعد پوستتان را بشویید .

میوه کیوی دارای فیتوناترینت‌ هائی از جمله کارتونویید و فلاونویید است . طبق تحقیقات بدست امده این مواد از DNA در برابر رسیدن آسیب ‌های مربوط به اکسیژن محافظت می‌کنند. کیوی دارای پتاسیم زیادی است که برای ریکاوری بعد از تمرین یک الکترولیت خوب است . کیوی از بدن در برابر بیماریهای قلبی و سرطان حفاظت میکند. ( خواص کیوی )مصرف کیوی برای خانم های باردار توصیه می شود . خوردن کیوی باعث می شود روند خون‌سازی در زنان باردار بهبود یابد . میتوانید از برگه های خشک شده کیوی به عنوان چیپس استفاده کنید . چیپس سرطان زا است اما برگه کیوی دشمن سرطان می باشد .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *