جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



با خوردن بعضی مواد غذایی شاد و با نشاط شویم

 

  • میوه ها : مصرف میوه مخصوصا در وعده غذایی صبحانه به دلیل وجود فیبر و آب و آنتی اکسیدان شما را شاد خواهد کرد.سبزی های دارای برگ سبز : مصرف این نوع از سبزیجات شامل بروکلی و نخود فرنگی و اسفناج را به شما توصیه میکنیم.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که سبب تقویت روحیه در انسان میشود و باعث میشود که شادی به سراغ انسان بیاید. دراین بخش درباره نقش مواد خوراکی در روحیه انسان مطالبی را بیان میکنیم که به انسان در تقویت روحیه مثبت بسیار کمک میکند. ۷ ماده خوردنی وجود دارد که بطور تضمینی اگر بخورید شاد میشوید و ناراحتی  وروحیه منفی را از شما دور میکند

شاد بودن و احساس خوشحالی در زندگی به عوامل بسیاری بستگی دارد,در این مطلب می خواهیم به تاثیر مواد غذایی و رژیم خوراکی در احساس شادی و روحیه سرزنده در افراد بپردازیم,خوراکی هایی وجود دارند که حس شادی را در بدن شما افزایش خواهند داد و به شما کمک خواهد کرد که در طول شاد و سرحال باشید.

شکلات تلخ : این نوع از شکلات اگر به میزان متعادل و با چربی کم مصرف شود شادی آور است.

ماهی تن : دو بار در هفته ماهی تن مصرف کنید تا امگا ۳ موجود در آن به شما کمک کند روحیه و خلق و خوی شادی داشته باشید.

اسفناج : این سبزی پر خاصیت سر شار از آنتی اکسیدان و مفید برای از بین بردن رادیکال های آزاد است که احساس ناراحتی و افسردگی را از شما دور خواهد کرد.

شیر : در برنامه غذایی روزانه تان یک لیوان شیر کم چرب قرار دهید تا احساس آرامش کنید.

گردو : مصرف این آجیل پر خاصیت با دارا بودن مقادیری از فسفر و آهن و منیزیم و ویتامین ب و همچنین مقادیری از امگا ۳ به شما احساس شادابی و نشاط خواهد داد.

میوه ها : مصرف میوه مخصوصا در وعده غذایی صبحانه به دلیل وجود فیبر و آب و آنتی اکسیدان شما را شاد خواهد کرد.

سبزی های دارای برگ سبز : مصرف این نوع از سبزیجات شامل بروکلی و نخود فرنگی و اسفناج را به شما توصیه میکنیم.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)