افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

از پی آر پی چه می دانید؟

پی آر پی از جمله روش هایی است که می توان رشد مو را در آن نیز مشاهده کرد حال ما مطلبی درباره پی آر پی برای شما قرار داده ایم.در این مقاله اطلاعاتی در خصوص قیمت، و نوع درمان PRP برای شما عزیزان تهیه کرده است. از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم اگر قصد انجام PRP دارید این مقاله آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که اطلاعات و سوالات بسیاری رایجی که در این خصوص مطرح می شود را به طور کامل تشریح می کنیم.

مزایای پی ار پی موی سر:

روشی ساده و غیر جراحی است
چنئین بار تزریق انجام می شود در این روش و تقریبا ۱ ساعت طول می کشد
نتیجه ای که حاصل می شود ایمن و قابل اعتماد است
بعد از درمان، بیمار سریعا بهبود می یابد
نتیجه نهایی کار طبیعی و زیباست

درمان پلاسمای غنی پلاکت (PRP):

درمان PRP در پیوند مو و رسیدن به نتایج طبیعی استفاده شده است.روش کار به این صورت است که با یک سوزن نازک، پلاسمای غنی پلاکت (PRP) خود شما به فرق سرتان تزریق می شود سپس عوامل رشد در سلولهای خون، کار خودشان را انجام می دهند و باعث رشدطبیعی مو می شوند.پیوند موی  PRP، برای مردان و زنان مناسب است. این کار در واقع یک کار هنرمندانه غیر جراحی است

که برای درمان ریزش مو و یا نازک شدگی مو می توان از آن استفاده کرد. در واقع نوعی درمان تزریقی است که از خون فرد استفاده می شود.پلاسمای خون ما حاوی عوامل رشد فعالی است که می تواند رشد مو را تقویت کند. قیمت این درمان با توجه به نتایج خوبی که حاصل می شود منطقی است.درمان PRP را می توان در ارتباط با برخی روشهای کاشت مو نیز می توان استفاده کرد.

سوالات رایج در مورد پی ار پی موی سر:

 آیا در این روش درمان جایی از سر زخم می شود؟

در برخی از بیمارانی که درمان ریزش مو PRP را انجام داده اند هنگام انجام با بی حسی موضعی ،برایشان کمی دردناک بوده است. البته اگر بیمار بخواهد می تواند مسکن وریدی به او تزریق کردو یا او را کاملا بیهوش کرد تا به هیچ وجه درد تزریق را احساس نکند.

آیا این درمان خطراتی نیز دارد؟

هیچ خطری از لحاظ واکنش آلژی (حساسیت) نسبت به درمان  PRP بیمار را تهدید نمی کند چون پلاسمای غنی شده از خون خود بیمار بدست آمده است. بخش غلیظ شده سلولهای سفید خون بخشی از PRP را تخریب می کند که این عمل در واقع دفاع طبیعی بدن در برابر عفونت است به همین خاطر معمولا عفونت در این درمان کم است.

آیا می توانم در مطب دکتر درمان شوم؟

خیر! یک محیط ایمن برای این کار ضروری است و دکتر درمان ریزش مو PRP را در اتاق عمل انجام خواهد داد، بطوری که ضربان قلب شما در طی عمل کنترل می شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *