افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این ادویه کودک شما را باهوش می کند

این ادویه کودک شما را باهوش می کند

download (5)

  • تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف دارچین تاثیر چشمگیری بر بهبود توانایی افرادی که ذاتا قدرت یادگیری بالایی داشتند ، این ادویه کودک شما را باهوش می کند

 

دانشمندان دانشگاه شیکاگو طی یک تحقیق وسیع به این نتیجه رسیدند که استفاده از یک نوع ادویه می‌تواند به بهبود توانایی‌های یادگیری کودکان حین آموزش کمک کند. آنها بر این باورند که افزودن دارچین به غذاها،  خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در تقویت حافظه و قدرت یادگیری کودکان داشته باشد.
یافته‌های این گروه آمریکایی نشان می‌دهد موش‌هایی که ‌دارای قدرت یادگیری ضعیف بودند با مصرف دارچین به توانایی و قدرت یادگیری در سطح موش‌های قوی رسیدند.
برخی افراد ذاتا قدرت یادگیری خوب و بالایی دارند، اما برخی افراد باید با سعی و تلاش این توانایی‌شان را بهبود بخشند. این تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف دارچین تاثیر چشمگیری بر بهبود توانایی افرادی که ذاتا قدرت یادگیری بالایی داشتند، ندارد. هیپوکامپ سرپرست این تیم تحقیقاتی می‌گوید: به موش‌های موردمطالعه، دارچین داده شد که در بدن‌شان تبدیل به سدیم بنزوآت می‌شد. زمانی که سدیم بنزوآت وارد مغزشان می‌شد، سطح CREB افزایش و سطح GABRA۵ کاهش می‌یافت. در‌نهایت این حالت موجب تحریک انعطاف‌پذیری نورون‌های هیپوکامپ می‌شد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *