افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

همه چیز درباره لگ و خرید آن

رپورتاژ آگهی

خرید لگ

منظورت از لگ چیست؟ همه شما می توانید این کاور را این روزها ببینید و به نظر نمی رسد به این زودی از مد خارج شود. می توان آنها را در تمام طول سال پوشید. از روزهای خنک پاییز و زمستان گرفته تا روزهای گرم و معتدل بهار و تابستان. تقریباً در کمد لباس هر خانمی می توانید یک یا چند شلوار با این مواد و سبک پیدا کنید.

آنها را می توان در هر مکان و هر زمان پوشید. از ورزشگاه گرفته تا قرار ملاقات با یک دوست و همچنین یک شام عاشقانه!

همانطور که گفتیم ، به نظر می رسد در کمد لباس هر زن جای یک شلوار کششی زیبا ، شیک و راحت وجود دارد. با این حال ، اگر می خواهید این مدل را برای اولین بار دریافت کنید ، ممکن است سوالات مختلفی داشته باشید. مانند: چگونه مدل مناسب خود را پیدا کنم؟ چه رابطه جنسی برای من مناسب تر است؟ چگونه می توانم آن را با لباس های دیگر خود تنظیم کنم؟ و سوالاتی از این قبیل.

در این مقاله می خواهیم همه آنچه را که باید در مورد این محصول بدانید به شما بگوییم. پس بیایید ادامه مقاله را با همه بخوانیم.

شلوار لگ چیست؟

در دهه ۱۹۶۰ ، شلوارهای کششی پوششی برای پایین تنه در نظر گرفته می شد. بیشتر آنها از مواد کششی مانند لیکا ، نایلون ، پلی استر و پنبه ساخته شده اند که چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی دارند. مدلهای دیگری از پشم و پارچه با بافت مصنوعی وجود دارد. معمولاً این مدل شلوارها اغلب توسط خانمها استفاده می شود. با این حال ، طرح هایی برای آقایان نیز در بازار وجود دارد.

تفاوت شلوار لگ و جوراب شلواری؟

این دو از بسیاری جهات به هم شبیه هستند. هر دو پوششی محکم ، جاذب و کششی هستند که قسمت پایین تنه ، یعنی ساق پا ، باسن و بخشی از کمر را می پوشاند. تفاوت در این است که شلوارهای کششی بسیار ضخیم تر و معمولاً کمی مات هستند. که پاها را در فصل سرما گرم نگه می دارد. اما جوراب شلواری پارچه ظریف تری دارد و روکش نازک و ظریفی روی پاها ایجاد می کند که بیشتر جنبه تزئینی و اکسسوری دارد.

نکاتی برای انتخاب شلوار لگ مناسب؟

موارد زیر هنگام سفارش و خرید لگ باید در نظر گرفته شود؛ بنابراین می توانید کسی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب شما باشد. جایی که احساس راحتی می کنید.

۱- با پوشیدنش، آن را احساس کنید.

پس از پوشیدن آن ، احساس کنید که یک لایه دیگر از پوست دارید که تمام قسمت های پایین تنه شما را کاملا می پوشاند. شما نباید آنقدر احساس بد و ناخوشایندی داشته باشید که اصلاً نتوانید راه بروید یا حرکت کنید. بدن شما در این مورد با شما صحبت می کند. به پوست دور کمر نگاه کنید ، آیا اثری از شلوار روی پوست وجود دارد؟ در این حالت ، شما باید تعداد بیشتری را ارائه دهید.

اگر شلوارهای کششی روی زانوها شل شده و زانو را ردیابی می کند ، یا اگر مدام از کمر به پایین می افتد و مجبورید آن را بالا بکشید. نشان می دهد که این اندازه برای شما بزرگ است و باید تعداد کمتری خریداری کنید. اندازه مناسب کاملاً صاف و یکنواخت روی بدن و پاها باقی می ماند بدون اینکه زمین بخورد و شل شود و فشار و پس زدن روی بدن ایجاد کند.

۲- به فاق لگ نگاه کنید.

اگر پارچه در اطراف فاق شلوار جمع شده و گشاد باشد ؛ اندازه خود را نمی پوشید و به تعداد کمتری نیاز دارید. اگر بسیار سفت است و احساس درد می کند ، هنوز هم باید آن را تعویض کنید.

۳- به بافت پارچه توجه کنید.

اگر هنگام پوشیدن شلوار پارچه از بین می رود و می توانید پوست خود را ببینید ، این نشان می دهد که شما باید اندازه بزرگتری بگیرید و این تعداد برای شما بسیار تنگ است. پوشیدن اندازه شلوار کوچک باعث می شود بافت پارچه از هم باز شود.

۴- شما باید آزادی عمل داشته باشید.

قرار نیست این شلوار را بپوشید ، نمی توانید از جای خود حرکت کنید و در یک مکان بمانید! شما باید آنقدر آزاد باشید که حتی بتوانید ورزش کنید و بپرید!

اگر نمی توانید به راحتی راه بروید یا هنگام پوشیدن و درآوردن آن رنج زیادی می کشید ، به این معنی است که یا شلوارتان خیلی تنگ است یا مدلی که می پوشید مناسب شما نیست. اندازه بزرگتر ، سبک دیگری را امتحان کنید.

همه چیز درباره لگ و خرید آن

طبقه بندی جورابها بر اساس طول

امروزه علاوه بر انواع جوراب ها بر اساس نوع بافت پارچه ، الگو ، رنگ ، طبقه بندی بر اساس طول نیز در نظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتر را در زیر خواهید دید.

مچ پا:
ست پیشنهادی: کفش کالج ، شلوارک و کفش ورزشی.

به این سبک جوراب دانشگاهی و همان کفش گفته می شود. تقریباً نامرئی هستند و فقط برای جذب رطوبت و محافظت از پا در برابر تاول و همچنین برای خشک نگه داشتن پا مورد استفاده قرار می گیرند.

نیم پا:
ست پیشنهادی: انواع کفش کاج و راحتی ، کفش کتانی و کفش مجلسی ، پاشنه پا با شلوارهای مختلف مانند شلوار جین و همچنین دامن و شلوارک قابل پوشیدن است

اندازه آنها از بالای مچ دست شروع می شود و تا ابتدای ساق ادامه دارد. وقتی می خواهید کمی از پا و مچ پا را بپوشانید و آن را از کفش بیرون بیاورید گزینه خوبی هستند. شما می توانید این مدل جوراب ها را کاملاً حرفه ای و مد روز ست کنید؛ حتی می توان سبکی منحصر به فرد با رنگ شاد و روشن ایجاد کرد.

جوراب ساق بلند:
ست پیشنهادی: کفش های کتانی ، بوت ، چکمه و نیم بوت.

طول آنها بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر است. آنها مچ پا و پاها را می پوشانند و بسته به اندازه و قد آنها ، عضلات بالای پا را نیز می پوشانند. در هوای سرد گزینه خوبی برای ورزشکاران و افرادی است که در فضای باز مانند دویدن ، پیاده روی و کوهنوردی فعالیت می کنند.

ضخیم زیر زانو:
ست پیشنهادی: انواع چکمه ، بوت و نیم بوت ، کفش ورزشی با دامن ، شلوارک

طول آنها کمی بیشتر از مدل پایه بلند است. بیشتر آنها از پارچه های ضخیم مانند پشم ساخته می شوند. در هوای سرد زمستان ، آنها پاهای شما را واقعاً گرم و نرم نگه می دارند. امروزه مدل های بافت نازک نیز در بازار یافت می شود که از آنها در سبک ها و مد های جدید استفاده می شود. آنها بهترین گزینه برای ورزشکاران و به ویژه برای پوشیدن زیر چکمه هستند.

بالای زانو:
ست پیشنهادی: انواع چکمه و چکمه ، انواع کفش های کتانی ، کفش های کتانی و کالج.

طول آنها تا زانو یا کمی بیشتر است. پوشیدن آنها ، به خصوص زیر چکمه ها ، سبکی واقعا زیبا و شیک ایجاد می کند. در هوای سرد می تواند از پا در برابر سرما و خشکی پوست محافظت کند.

طول ران:
ست پیشنهادی: انواع چکمه ، کفش کتانی ، کفش پاشنه بلند با دامن و شلوارک.

طول این مدل از جورابها بیشتر از زانو است و به رانها می رسد. در مدل ها ، رنگ هایی با طرح و نقش های مختلف در بازار یافت می شوند. حتی پارچه نازک و ضخیم متناسب با سلیقه و نیاز شما وجود دارد.

بسیاری از خانم ها دوست دارند آنها را با دامن و لباس خاص ست کنند و همچنین می توان سبک هایی با رنگ های سرگرم کننده برای سرگرمی و سرگرمی ایجاد کرد.

خرید جوراب فانتزی ساده و طرح دار که نوعی از اکسسوری است که برای پوشش پا استفاده می‌شود. با توجه به جنسیت، کاربرد، رسمیت و رنگ، انواع متنوعی از آن‌ها وجود دارد. این نکته را مدنظر داشته باشید که جوراب را باید با شلوار خودتان ست نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *