افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نقش کاندوم در کاهش احتمال بارداری

رپورتاژ آگهی

خرید کاندوم

اگر در طول رابطه جنسی خود از کاندوم استفاده کنید ، کاندوم واقعا می تواند موثر واقع شود. در دنیای امروزه  که افراد در هر زمان کاملاً از کاندوم استفاده می کنند ، کاندوم ۹۸ درصد در جلوگیری از بارداری موثر است. خیلی عالی به نظر می رسد ، نه؟ اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم افراد زیادی از کاندوم به طور کامل در رابطه جنسی خود استفاده نمی کنند که جای تاسف دارد.

بنابراین واقعاً چقدر خرید کاندوم موثر است؟

شانس بارداری پس از خرید کاندوم به نوع استفاده شما بستگی دارد. کاندوم هایی که به طور کامل استفاده شده اند ۸۲ درصد موثر هستند. این بدان معناست که تنها ۱۸ از ۱۰۰ نفری که از کاندوم به عنوان کنترل تولد نوزاد استفاده می کنند ، هر ساله شریکشان باردار می شوند.

مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس بارداری خود را با کاندوم کاهش دهید :

هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم استفاده کنید. قبل از ورود آلت تناسلی به داخل مهبل یا مقعد ، کاندوم را به درستی استفاده کنید.

کاندوم ها را در مکانی خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

کاندوم هایی که منقضی شده ، آسیب دیده ، تغییر رنگ یا شکننده هستند را بیرون بیاندازید.

وقتی کاندوم را باز می کنید ، بسته را به سمت لبه ، با دقت پاره کنید.

از روان کننده های مبتنی بر آب یا سیلیکون برای رابطه جنسی واژن یا مقعد استفاده کنید. از روغن ها خودداری کنید – آنها می توانند کاندوم را خراب کنند.

وقتی رابطه جنسی تان تمام شد ،  کاندوم را دور بیندازید. اگر دوباره رابطه جنسی دارید ، از کاندوم های با کیفیت جدید استفاده کنید که می توانید کاندوم هایی با بهترین کیفیت را در هیس مارکت خریداری کنید.

با کمی تمرین ، کاندوم ها واقعاً استفاده آسانی دارند. شما یا شریک زندگی تان ممکن است بخواهید که اول تمرین کنید ، بنابراین می توانید چگونگی قرار دادن کاندوم را یاد بگیرید.

کاهش احتمال بارداری با استفاده صحیح از کاندوم ها

دکتر لووین می گوید: “کاندوم یک وسیله عالی برای کنترل تولد است ، اما آنها نمی توانند به طور کامل مانع تولد نوزاد شوند.” طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، حتی با استفاده کامل از کاندوم ، ۹۸ درصد در جلوگیری از بارداری می تواند موثر باشد. به هر حال ، “استفاده کامل” در این حالت به معنای استفاده از کاندوم به طور مداوم و صحیح است (که ما در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد). با استفاده معمولی (مانند وقتی که آن را به طور نادرست باز کردید ، تمام وقت از آن استفاده نکنید و یا هر بار از آن استفاده نکنید) ، چرا که میزان خرابی تا ۱۸ درصد افزایش می یابد. این بدان معناست که در یک سال معین ، از هر ۱۰۰ نفر ۱۸ نفر هنگام استفاده از کاندوم با استفاده معمولی باردار می شوند ، در مقابل فقط ۲ از ۱۰۰ نفر که از کاندوم به صورت کامل استفاده می کنند باردار می شوند.

اگر شما هم اکنون کودک نمی خواهید ، دکتر لوین توصیه می کند از کاندوم به همراه یک شکل دیگر از کنترل تولد نوزاد ، مانند قرص برای پوشش کامل تر استفاده کنید. البته ، شما می توانید با استفاده از کاندوم هم باردار شوید حتی اگر شکسته نشود.

بسیاری از افراد هنگامی که در طول رابطه جنسی کاندوم خاردار و یا تاخیری آنها پاره میشود و یا آسیب می بیند دچار نگرانی می شوند.

کاندوم پاره شد چیکار کنیم ؟؟

اگر کاندوم در طول رابطه جنسی پاره شد، بهتر است بلافاصله عمل دخول را متوقف کرده و با گرفتن حلقه کاندوم با دست، آن را با دقت خارج کنید. در واقع بعد از خارج کردن آلت خود، مطمئن شوید کاندوم داخل واژن نمانده باشد. مهم ترین نکته در این قسمت اجتناب از ترس است. (نترسید و آرامش خود را حفظ کنید)

در شرایط بالا سه مورد وجود دارد که باید در آن لحظه به آن ها توجه بیشتری داشته باشید :

  • بارداری (حاملگی)
  • بیماری های عفونی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند (بیماری های مقاربتی)
  • ایدز (HIV)

در این شرایط چندین مرحله وجود دارد که شما میتوانید ریسک ابتلا به موارد بالا را کاهش دهید.

خانم ها می توانند در هنگام بروز این مشکل در رابطه جنسی واژنی موارد زیر را انجام دهند :

به حمام بروید و ادرار کنید و به دقت و با فشار مناسب آب، نزدیک مجرای ادرار را بشوید چرا که؛ نباید آن ناحیه از کوچکترین اسپرمی برخوردار باشد.

 در حمام باید زانو ها را خمیده کرده و بالا تنه را به زمین نزدیک کنید در این حالت با فشار آوردن بر عضلات واژن سعی کنید تمام اسپرم احتمالی که وارد واژن شده است را خارج کنید (تا حدی که می توانید عضلات واژن را تحت فشار و زور قرار دهید)

توجه کنید که فشار آب و یا هرگونه دستمال را در داخل واژن نکنید چرا که؛ ممکن است هر گونه باکتری و یا اسپرم را به بالای واژن هدایت کنید که احتمال حاملگی و مبتلا شدن به بیماری های عفونی را افزایش  میدهد نواحی اطراف اندام جنسی خود را در حالت نشسته به صورت بیان شده در بالا، با پاشیدن آب ولرم و یا اگر شیر آب و حمام در دسترس نبود می توانید از یک بطری آب ولرم استفاده کنید و خود را بشوید.

آیا کاندوم می تواند در کنترل تولد نوزاد موثر باشد ؟

بله. مطالعات نشان داده است كه در حدود ۵۰ نفر از زنان كه از كاندوم استفاده می كنند به طور كامل در طی یك سال رابطه جنسی ، حاملگی را تجربه می كنند. اگر افرادی را که به طور نادرست از کاندوم استفاده می کنند ، در نظر بگیرید ، بازهم بسیار مؤثر هستند ، از این تعداد ۱۵ بارداری از ۱۰۰ زن در طول یک سال انجام می شود. وقتی به طور صحیح از کاندوم استفاده می کنید ، یک شکل بسیار مؤثر برای کنترل تولد و محافظت در برابر عفونت های مقاربتی است که قطعا خریداری کاندوم مناسب و مطمئن می تواند تا حدود زیادی نگرانی شما را در مورد کاندومی که استفاده می کنید را کاهش دهد. سعی کنید که از نوع مناسب برای مثال خاردار و یا تاخیری و یا دیگر نوع های کاندوم استفاده کنید تا لذت جنسی بیشتری داشته باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *