افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چه خدماتی در موسسه ثبت کریم خان ارائه میشود؟

رپورتاژ آگهی

ثبت کریم خان

موسسه ثبت شرکت کریمخان همانطور که از اسمش پیداست موسسه ای حقوقی میباشد که در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند و علائم تجاری، اخذ کارت بازرگانی و کد اقتصادی و همچنین دریافت پروانه بهره برداری و جواز تاسیس فعالیت مینماید و با بهره گیری از کارشناسان مجرب امور ثبتی ، سعی بر آن دارد تا با کمترین هزینه و همچنین بالاترین سرعت در انجام امور ، بهترین سرویس خدماتی را به صاحبان کسب و کار ارائه نماید.

البته خدمات دیگری نیز از جمله دریافت گواهینامه های بین الملی ایزو و ثبت شرکت در مناطق آزاد و خارج از کشور و یا حتی ثبت برند بین المللی، نیز در حوزه کاری این موسسه میباشد.

همچنین ثبت شرکت کریم خان ارائه دهنده کلیه خدمات ثبتی و حقوقی به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز می باشد که در این صورت شما می توانید مدارک خود را به صورت فایل برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت ،امورثبتی شما انجام شود.بنابراین دیگر برای کارهای ثبتی خود دیگر نیاز نیست رفت و آمدهای بیهوده داشته و تمامی فرآیند ثبتی در ثبت شرکت کریم خان بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست تصویر مدارک خود را ارسال فرمایید.

در ادامه برخی از خدمات ثبت کریم خان را به شما ارائه می دهیم.

ثبت شرکت

اگر می خواهید یک بعنوان صاحب کسب و کار سرمایه گذاری شروع کنید لازم است امور مربوط به ثبت شرکت را انجام دهید.ثبت کریم خان شما را در این زمینه یاری می دهد و شما می توانید برای انجام ثبت شرکت از مشاوران مجرب این موسسه کمک بگیرید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شرکت مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های تجاری است که بین دو یا چند نفر جهت انجام کارهای بازرگانی مثل خرید و فروش ، فعالیت‌های خدماتی، ساختمانی و… تشکیل می گردد. در زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود ، مسئولیت هر یک از شرکاء در مورد قروض (بدهی‌ها) و تعهدات شرکت ، به اندازه سهم آن ها در شرکت وابسته می باشد. به عبارت دیگر چنانچه شرکت مسئولیت محدود ورشکسته شود و نتواند بدهی طلبکاران و اشخاص ثالث را تادیه نماید تنها سرمایه‌ شرکاء از بین می‌ رود و طلبکاران نمی ‌توانند برای باقیمانده‌ مطالبات روی اموال شخصی شرکای شرکت حساب کنند. در زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود باید به این نکته دقت داشته باشید که در نام گذاری این شرکت کلمه با مسئولیت محدود الزاما ذکر شود در غیر اینصورت شرکت مسئولیت محدود بعنوان عنوان شرکت تضامنی در نظر گرفته می شود و در برابر اشخاص ثالث تابع مقررات شرکت‌های تضامنی می باشد. همچنین زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید در نظر داشته باشید که نام شرکت نباید در بردارنده‌ اسم هیچ یک از شرکا باشد زیرا شریک ذکر شده در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت‌ تضامنی را دارد.

ثبت شرکت سهامی خاص

در هنگام ثبت شرکت سهامی خاص تمام سرمایه شرکت توسط موسسین تامین می شود ، لازم به ذکر که حداقل تعداد سهامداران به هنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید ۳ نفر باشند. که پس از ثبت شرکت سهامی خاص، سهام آن در بازار بورس قابل داد و ستد نبوده، ولی توسط مردم قابل معامله است. پس از ثبت شرکت سهامی خاص ، مسئولیت هر یک از سرمایه گذاران آن در مقابل بدهی‌های شرکت وابسته به مبلغ سرمایه‌گذاری آن شخص در شرکت می باشد. شرکت سهامی خاص شرکت بازرگانی است که با حداقل ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس که یکی بازرس اصلی و یکی بازرس علی البدل می باشد ثبت می شود.پس از ثبت شرکت سهامی خاص اعضای هیئت مدیره انتخاب می شود که این اعضاء حداقل از ۲ نفر تشکیل می گردد.درزمان ثبت شرکت سهامی خاص سهامداران باید ۳۵% از کل سرمایه شرکت خود را در حساب شرکت در حال تاسیس واریز نمایند.

ثبت شرکت در مناطق ازاد

از دیگر خدمات ثبت کریم خان ، ثبت شرکت در مناطق آزاد می باشد.از مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت های مالیاتی ،بخشودگی سود و عوارض گمرکی و عدم وجود تشریفات زاید ارزی و اداری و همچنین سهولت و تسریع فرایندهای واردات و صادرات با جذب سرمایه گذاری های خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی می باشد.ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت ۲۰ ساله را به دنبال دارد ، همچنین ثبت شرکت در مناطق آزاد سبب معافیت از حقوق گمرکی جهت واردات مواد اولیه ماشین آلات صنعتی واحدهای تولیدی می باشد.همچنین ثبت شرکت در مناطق آزاد می تواند سبب سهولت ثبت شرکت ها ، موسسات صنعتی ، موسسات فرهنگی و مالکیت معنوی گردد.یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد ، آزادی کامل ورود و خروج اصل سرمایه و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی می باشد. ثبت شرکت در مناطق آزاد سبب صدور محصولات خارج از کشور بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندرگاهی خواهد شد.

اخذ جواز تاسیس

جواز تاسیس مجوزی است که توسط وزارت صنایع جهت راه اندازی یک واحد تولیدی صادر می گردد.در واقع اخذ جواز تاسیس برای این است که افراد حقیقی و حقوقی بتوانند با کمک آن به تاسیس یک واحد تولیدی همانند کارخانه بپردازند.به عبارتی دریافت جواز تاسیس اولین قدم برای راه اندازی یک کارخانه و یا تولیدی است.پیش از اخذ جواز تاسیس باید بدانید که جواز تاسیس به گواهی اطلاق می شود که دارنده آن می تواند در یکی از شهرک های صنعتی ذکر شده در این جواز کالا تولید کند.در صورتی که شخصی برای ثبت برند جواز نداشته باشد می تواند با اخذ جواز تاسیس به راحتی برند خود را در طبقه فعالیت مربوطه به ثبت رساند.در زمان دریافت جواز تاسیس باید مشخص کنید که کارخانه شما قرار است برای شرکت و یا فرد خاصی تاسیس گردد ، چنانچه کارخانه تحت شرکت خاصی بود به صورت حقوقی و در غیر این صورت جواز تاسیس به صورت حقیقی صادر می شود.اخذ جواز تاسیس امکان اخذ وام و تسهیلات دولتی و بانکی با سود تولیدی را برای شما فراهم می آورد.

ثبت برند و علائم تجاری

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید انجام شود ، ثبت برند و علامت تجاری می باشد. ثبت برند به امنیت علامت تجاری شرکت ها ، ارگان ها و کارخانجات و همچنین موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات برای ورود به بازار کمک می کند

برند یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که نشان دهنده  خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد و مجموعه تمایزها است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات طبق نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شود.ثبت برند یکی از مهم ترین عناصر بازاریابی می باشد ،در واقع یکی از عناصر موفقیت یک اعتبار برند می باشد. در حقیقت ثبت برند علاوه بر ایجاد امکان معرفی کالاها و خدمات شما باعث شده که شرکت و یا سازمان شما از رقبای خود متمایز گردد. زمانی که نسبت به ثبت برند اقدام می نمایید باید به این نکته توجه کنید که برند دارای رنگ ، شکل ، حروفی است که برای خلق یک تصویر منحصر به منظور جلب توجه مشتری طراحی شده است پس از ثبت برند می توانید برند ثبت شده را طبق مقررات ثبت برند انتقال دهید و یا اجازه استفاده از برند ثبت شده را به دیگران بدهید.باید این نکته را بدانید که مدت اعتبار ثبت برند برای هر بار ۱۰ سال می باشد و چنانچه قصد ثبت برند در چندین نمونه را دارید برای هر نمونه باید اظهارنامه جداگانه ارائه دهید.

ثبت تغییرات شرکت

کلیه شرکت‌ها و موسسات پس از ثبت شرکت ها و موسسات به تغییرات نیاز دارند و یا در برخی از مواقع تصمیماتی گرفته می شود که براساس قانون تجارت باید این تصمیمات رسماً ثبت شود.جهت ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه تنظیم شود. تغییرات راجع به نمایندگان شرکت و یا مدیران شعب آن باید به اداره ی ثبت اسناد (اداره ی ثبت شرکت ها) اطلاع داده شود و تا زمانی که این اطلاع داده نشده عملیاتی که نماینده یا مدیر سابق به نام شرکت انجام داده عملیات شرکت به شمار می رود ،مگر این که شرکت اطلاع اشخاصی را که به استناد این ماده ادعای حقی می کنند از تغییر نماینده یا مدیر خود به ثبوت به رساند».برای ثبت تغییرات شرکت ابتدا لازم است که ثبت تغییرات شرکت با رای اکثریت در مجمع عمومی فوق العاده و یا عادی به تصویب رسد ، پس از اخذ تصمیمات لازم جهت ثبت تغییرات شرکت صورتجلسات تغییرات شرکت تنظیم شده و مراحل اداری پرونده طی خواهد شد و ثبت تغییرات شرکت انجام می شود.

ثبت اختراع

اختراع زمانی مورد حمایت کشور قرار میگیرد که توسط مراجع مربوطه ، ثبت شده باشد.با ثبت اختراع سبب ایجاد موقعیت قدرتمند در بازار و امتیازهای رقابتی می باشد.همچنین ثبت اختراع سبب ایجاد سود بیشتر و یا بازگشت بیشتر سرمایه خواهد شد یکی دیگر از مزایای ثبت اختراع کسب درآمد مضاعف از محل واگذاری اجازه بهره برداری و انتقال اختراع است.همانگونه که می دانید گواهی ثبت اختراع در حقیقت حقی است که برای خلق یک اختراع جدید به مالک اختراع داده می شود و مدت اعتبار ثبت اختراع ۲۰ سال است که حفظ گواهینامه ثبت اختراع در عرض این ۲۰ سال به شرط پرداخت اقساط سالیانه به وسیله متقاضی ثبت اختراع صورت می پذیرد و چنانچه صاحب اختراع هزینه مربوطه را پرداخت نکند گواهینامه ثبت اختراع معتبر نیست.

ثبت موسسه غیر تجاری

ثبت موسسه غیر تجاری اصولاً جهت امور غیر تجاری از قبیل امور خدماتی ، ادبی ، خیریه و دیگر امور غیر تجاری صورت می پذیرد .ثبت موسسه غیر تجاری برای افرادی مناسب است که قصد ارائه خدمات و یا مشاوره و ارائه اطلاعات را دارند. ثبت موسسه های غیر تجاری برای انجام فعالیت های تجاری انجام نمی گیرد.جهت ثبت موسسه غیر تجاری حداقل دو نفر باید شریک باشند و اعلام هر میزان سرمایه برای ثبت موسسه غیر تجاری مجاز است.موسسات غیر تجاری نیز از مجمع عمومی عادی و فوق العاده برخوردار است که این مجامع هر یک دارای وظایف خاصی هستند  ، پس از ثبت موسسات غیر تجاری مدیران موسسه می توانند برای مدت محدود و یا نامحدودی برگزیده شوند.همچنین بعد از ثبت موسسه غیر تجاری میبایست این نکته را به یاد داشته باشید که جلسات هیئت مدیره با حضور اكثریت اعضای موسسه رسمیت یافته و تصمیمات هیئت مدیره با اكثریت آرا اعتبار خواهد داشت انحلال موسسات غیر تجاری می تواند اختیاری و با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده و یا وفق حکم دادگاه باشد .

پلمپ دفاتر

پلمپ دفاتر امری الزامیست زیرا جزو قوانین بوده و در صورت عدم انجام آن جریمه مالیاتی در پی دارد. که این جریمه مالیاتی عبارتست از عدم صدور صورتحساب ، عدم درج شماره اقتصادی ، استفاده از شماره اقتصادی خود برای دیگران یا برعکس ، مسئولیت تضامنی به علاوه ۱۰ درصد مبلغ مورد معامله که بدون رعایت ضوابط این ماده صورت گرفته باشد. ثبت کریم خان ارائه دهنده کلیه خدمات در خصوص اخذ پلمپ دفاتر نیز می باشد.

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی به مجوزی اطلاق می شود که به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای این کارت می باشند این امکان را می دهد تا به تجارت خارجی بپردازند.در صورتی که قصد دریافت کارت بازرگانی را دارید ثبت کریم خان شما را در این رابطه یاری می کند.

کد اقتصادی

اخذ کد اقتصادی امری مهم برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی که در امور تولید و فعالیت های اقتصادی میباشد، امور اقتصادی در شکل های مختلف در جامعه امروزی صورت می گیرد.برای حمایت از فعالان اقتصادی و نظارت بر اعمال اقتصادی و یا تجاری می بایست اشخاص فعال در این زمینه را به طور کامل مورد شناسایی قرار دهیم.اخذ مجوز به منظور امور تجارتی و پرداخت حقوق حقه دولت در قالب مالیات و جلوگیری از رقابتها و تلاشهای ناسالم یکی از مزیت های این امر به حساب می آید. ثبت کریم خان ارائه دهنده کلیه خدمات در خصوص اخذ کد اقتصادی می باشد.

پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری یک سند رسمی است که باید اجرا شود و مشخص کننده زمان بهره برداری از تولیدات کارخانجات و واحدهای تولیدی بر مبنای طرح به تصویب رسیده می باشد و از طرف وزارت صنایع و معادن صادر می شود.پروانه بهره برداری نیز از دیگر خدماتی است که ثبت کریم خان به شما ارائه می دهد.

راههای ارتباطی با کارشناسان ثبت کریمخان از طریق وبسایت sabtkarimkhan.com ویا شماره تماس ۰۲۱۸۷۱۴۷۰۰۰ میباشد و البته کلیه خدمات مشاوره ای ثبت در موسسه بصورت رایگان میباشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *