افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیزر الکس دایود ترکیبی مناسب از طول موج ها برای حذف موهای زاید

رپورتاژ آگهی

ما در دنیایی زندگی می کنیم که تغییرات سریع و سرعت زندگی فرصت‌های زندگی را برای ما محدود کرده‌اند. به همین دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای رعایت بهداشت فردی و امور زیبایی یکی از اتفاقاتی است که هر روز گسترش بیشتری می‌یابد. حذف موهای زاید یکی از ابعاد بهداشت و زیبایی فردی است که امروزه بیش از گذشته مورد توجه است.

انواع مختلفی از دستگاه‌ها برای  لیزر موهای زاید استفاده می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. شاید نام برخی از این دستگاه‌ها را شنیده باشید. لیزر دایود، لیزر الکساندرایت، لیزر اس اچ آر.

لیزر دایود نسبت به لیزر الکساندرایت میزان نفوذ بیشتری دارد. این لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های ریشه موهای زاید کاملا مناسب است و معمولا برای مشاهده تاثیر آن تعداد جلسات کمتری مورد نیاز است. لیزر دایود مناسب پوست‌های تیره و آسیایی است. این در حالی است که لیزر الکساندرایت برای پوست‌های روشن مناسب است.

اما برخی دیگر از این دستگاه‌ها هستند که طول موج لیزر آن‌ها ترکیبی از لیزر الکساندرایت و لیزر دایود است و طیف گسترده‌تری را پوشش می‌دهند. این دستگاه‌ها تحت عنوان لیزر الکس دایود شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی لیزر الکس دایود دایموند پلاس می‌پردازیم که یکی از دستگاه‌های خوب بازار ایران است.

مشخصات لیزر الکس دایود دایموند پلاس

دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس، در دو مدل با توان‌های ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ وات، خیال شما را از بابت حذف موهای زاید راحت می‌کند. طول عمر لیزربار این دستگاه، ۱۰۰ میلیون شات است. در حالی که این طول عمر در دستگاه‌های مشابه در ایران، حدود ۱۰ الی ۲۰ میلیون شات است. این دستگاه دارای سیستم کولینگ قدرتمندی است که از یک سو، احتمال سوختگی پوست را در حین درمان برای مراجعه کنندگان را به شدت کاهش می‌دهد و از یک سو، تجهیزات داخلی دستگاه را در برابر حرارت محافظت می‌کند.

لازم به ذکر است این دستگاه طول موج‌های ۷۵۵ نانومتر الکساندرایت، ۸۰۸ نانومتر دایود و ۱۰۶۴ نانومتر ان دی یاگ را پوشش می‌دهد.

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

درآمدزایی با خرید لیزر الکس دایود

در صورتی که به دنبال راه‌اندازی کلینیک خدمات زیبایی و رفع موهای زاید هستید، می‌توانید با خرید این دستگاه، اقدام به درآمدزایی کنید. دستگاه دایموند پلاس از جهت دوام قابل اتکا بوده و همچنین نسبت به نمونه‌های مشابه خود رقابتی است. از طرفی «آفرودیت لیزر» به عنوان واردکننده این دستگاه، عودت وجه را در صورت عدم رضایت از جوابدهی دستگاه تضمین می‌کند. مشخصات بیشتر این دستگاه در سایت «آفرودیت لیزر» قابل مشاهده است.

مشخصات دستگاه دایموند پلاس

برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زاید، خرید یا دریافت مشاوره در مورد انواع دستگاه‌های زیبایی با کارشناسان آفرودیت لیزر تماس بگیرید. کارشناسان ما برای پاسخ به سوالات شما در مورد خرید لیزر دایود، لیزر الکساندرایت، الکس دایود یا سایر لیزرهای زیبایی در خدمت شما هستند.

شماره تماس: ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱

شماره واتس اپ: ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *