افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راه های پیشگیری از خیانت مرد

رپورتاژ آگهی

امروزه میزان طلاق بسیار افزایش یافته است که دلیل بسیاری از آن ها خیانت است. این که فکر کنید همسر شما به دلیل علاقه شدیدی که مخصوصا در اوایل رابطه به شما داشته محال است که مرتکب خیانت بشود کاملا اشتباست بلکه انسان ها بر اساس غریزه خود تمایل به برقراری رابطه به بیش از یک نفر را دارند؛ این شما هستید که باید عملکرد خوبی در زندگی مشترک داشته باشید تا این تمایل را در شوهر خود به کمترین حد ممکن برسانید.

همانطور که دستیابی به یک همسر و در نهایت زندگی مشترک خوب تصادفی نیست نگه داشتن همان همسر و جلوگیری از خیانت او نیز باید با عملکرد مناسب شما اتفاق بیفتد. رفتار های اشتباه و اطلاع نداشتن از راه های پیشگری از خیانت مرد، میزان تمایل او را برای خیانت بیشتر میکند. در این مقاله نکات مهمی برای جلوگیری از خیانت مرد بررسی میشود در صورت نیاز به کمک بیشتر میتوانید از مشاوره رایگان آوای مشاوران بهره ببرید.

راه های پیشگیری از خیانت مرد

چگونه از خیانت شوهر خود جلوگیری کنم؟!

۱. شوهر خود را درک کنید

هر مردی افکار و احساساتی را در ذهن خود دارد که با هیچ کس در مورد آن صحبت نمیکند و برای مدت طولانی یا برای همیشه آن را فقط درون خود حبس میکند. شما باید سعی کنید که از این افکار سردربیاورید اما نحوه انجام چنین کاری بسیار مهم است برای این کار باید صداقت کامل داشته و هیچگونه قضاوتی درمورد او نکنید؛ اگر نمیتوانید به درستی این عملکرد را داشته باشید توصیه میشود اصلا تلاشی برای انجام آن نکنید مگر با کمک یک مشاور خوب.

اگر موفق شوید از چیزهایی که هیچکس به جز همسرتان از آن اطلاعی ندارد خبر دار شوید میتوانید از آن برای نزدیک شدن به او استفاده کنید. دانستن اطلاعاتی که حتی مادر و دوستان بسیار صمیمی او نیز نمیدانند میتواند شما را به شخصیت بسیار ارزشمندی برای همسرتان تبدیل کند به طوری که از دید همسرتان شخصی بهتر از شما برای او نمیتواند وجود داشته باشد و در نتیجه احتمال خیانت بسیار کم میشود.

۲. به توافق برسید

شما باید برای توافق، همواره با همسرتان به طور منطقی صحبت کنید؛ باید بدانید در مورد چه چیزهایی با هم صحبت کنید و اینکه تا چه میزان درمورد تجربیات عاشقانه خود مکالمه داشته باشید. به احتمال زیاد در ابتدای مکالمات خود با همسرتان در برخی موارد توافق ندارید؛ شما باید تعیین کنید که از دید هر کدامتان چه چیزهایی خیانت محسوب میشود مثلا ممکن است از نظر همسرتان بیرون رفتن با جنس مخالف موردی طبیعی و عادی باشد در حالی که از نظر شما خیانت محسوب شود.

باید سعی کنید درمورد چنین مواردی که با هم اختلاف عقیده دارید که کاملا هم طبیعی است به شکلی منطقی و بدون بحث و دعوا با هم آن ها را حل کنید؛ البته بخشی از این تفاوت نظر ها باید قبل از ازدواج شناسایی و حل شود که مشاوره ازدواج رایگان آوای مشاوران میتوانید به طور کامل در این زمینه شما را راهنمایی کند.

۳. عملکرد خود را بهبود ببخشید

خانم ها وقتی شک میکنند که توجه همسرشان به شخص دیگری سوق پیدا کرده، در اولین فرصت عصبانیت خود را نشان میدهند. نشان دادن چنین واکنشی نه تنها باعث نمیشود همسرتان به شخص دیگری فکر نکند بلکه به دلیل حس بدی که از شما دریافت میکند با احتمال بیشتری به شخص دیگری تمایل پیدا میکند. در چنین شرایطی به جای حسادت و عصبانیت باید ارزش های خود را نشان دهید به عبارت دیگر باید به همسرتان دلایل بیشتری برای زندگی با شما بدهید.

نشان دادن ناراحتی و عصبانیت ممکن است در کوتاه مدت باعث شود همسرتان فکر خیانت نکند اما با گذشت زمان باز هم به خیانت رو می آورد و فقط این بار محتاط تر از قبل عمل میکند. نگه داشتن شوهر از طریق انتقال احساسات خوب بسیار موثر تر از ترساندن و تهدید کردن اوست و هیچگاه نمیتوان از هر دو این موارد به طور همزمان استفاده کرد.

۴. نشان دهید همواره حضور دارید

عملکرد شما نسبت به همسرتان باید به گونه ای باشد که او در بسیاری از موقعیت ها به شما رجوع کند. اگر نیازهای معنوی، عاطفی و جسمانی همسر خود را براورده نکنید او برای رفع این نیاز ها به افراد دیگری رجوع خواهد کرد. همه ما انسان ها چه مرد و چه زن به دنبال رفع نیاز های خود هستیم و اگر شریک عاطفی مان ان ها را برطرف کند حاضریم تا آخر عمر او را در رویاهای خود شریک کنیم پس باید از طریق چنین عملکردی حضور خود را برای همسرتان به اثبات برسانید.

راه های پیشگیری از خیانت مرد

۵. اوقات سرگرم کننده در کنار یک دیگر بگذرانید

سرگرمی های تازه را با یک دیگر تجربه کنید هیجانات و شادی هایی که دارید را حفظ کنید در کنار یک دیگر بخندید به کلاس های مربوط به رشته هنری یا ورزشی که علاقه دارید بروید در کنار یکدیگر فیلم تماشا کنید به مکان های سیاحتی بروید چیزهایی را امتحان کنید که قبلا کمی برایتان سخت بوده و به طور کلی هر چیز سرگرم کننده ای که هر دوطرف آن را دوست دارید را تجربه کنید.

۶. خود را در جمع دوستان و همکارن همسرتان جای دهید

تلاش کنید راهی را برای ورود به جمع اطرافیان و همکاران همسرتان پیدا کنید. در صورتی که امکان ورود به دورهمی دوستان او را داشتید از این فرصت استفاده کنید. با حضور پیدا کردن های مداوم در جمع آشنایان او، شما به نوعی، تبدیل به اعتبار او در میان اطرافیانش میشوید و او اینطور فکر میکند که خیانت به شما اعتبار اجتماعی او را بین دوستانش پایین می آورد.

۷. برای همسرتان یک دوست باشید

ما انسان ها همیشه به یک رابطه عاشقانه نیاز نداریم گاهی لازم است یک نفر مانند یک دوست دلسوز با ما رفتار کند، صحبت ها و شوخی هایی همانند دو تا دوست داشته باشیم، کسی که ما را قضاوت نکند و… پس لازم است که شما هم با همسرتان همینگونه رفتار کرده و قرارهای دوستانه داشته باشید.

۸. اجازه ندهید همسرتان در شرایطی قرار گیرد که با جنس مخالف تنها باشد

یکی دیگر از نکاتی که برای پیشگیری از خیانت همسر باید انجام دهید این است که تا جایی که امکان دارد و به همسرتان احساس تحت کنترل بودن دست نمیدهد اجازه ندهید که او در یک مکان با جنس مخالف تنها باشد حتی قرار های کاری او نیز در مکان های عمومی باشد.

۹. عشق خود را بروز دهید

بروز عشق و علاقه ای که به همسرتان دارید میتواند در پیشگیری از خیانت بسیار موثر باشد. همواره علاقه خود را چه به صورت کلامی و فیزیکی به شوهرتان نشان دهید؛ این کار جذابیت شما را برای همسرتان بیشتر کرده و احتمال خیانت را کم میکند. محبت و قدردانی خود را به او نشان داده و ارتباط خود را با او نزدیک تر از قبل کنید.

جمع بندی

تا حد زیادی جزئیات نکات لازم برای پیشگیری از خیانت همسر را با هم بررسی کردیم و اگر بخواهیم به طور کلی آن را برای شما شرح دهیم این گونه است که ” عملکرد شما به شکلی باشد که همسرتان نتواند به شخص دیگری فکر کند که با شما برابری میکند.” واین مهم ترین راز برای پیشگیری از خیانت است اگر شما نتوانید به درستی نیازهای همسر خود را رفع کنید شخص دیگری پیدا خواهد شد که این کار را به خوبی انجام میدهد و شوهر شما به ناچار برای رفع نیازهای خود به جای همسرش به چنین افرادی مراجعه میکند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *