افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تضمین سلامت بدن با نوشیدن لیموترش و آب ولرم

  • تغییرات آب و هوایی فصل باعث ایجاد اپیدمی سرماخوردگی می شود. پس بهترین راه این است که از حالا با این معجون سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم.  در واقع اگر هر روز یک لیوان آب گرم با آبلیمو میل کنید بدن خود را در برابر سرماخوردگی های پاییز و زمستان واکسینه می کنید.

 

روزتان را باید با یک لیوان لیمو ترش و آب ولرم شروع کنید. بدون شک از خواصلیمو ترش خیلی شنیده اید. خواه از طریق اینترنت یا نت نوشت یا حتی مادربزرگ ها. واقعا همین طور است. ولی امروز نت نوشت از شما درخواست می کند حتما پس از بیدار شدن از خواب آب یک لیموترش را در یک لیوان آب گرم ریخته و میل کنید.

چرا لیمو ترش و آب ولرم باید بخوریم؟

آخرین روزهای گرم تابستان را پشت سر می گذاریم. روزهایی که گاهی از تشنگی هلاک می شویم. پس استفاده از این معجون ساده بدن را آبرسانی کرده و ازدهیدراته شدن آن جلوگیری می کند.

حتی اگر طی روز ناچار هستید بیرون از خانه باشید می توانید یک بطری کوچک آب معدنی را در فریزر یا جایخی یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود بدون آن که یخ بزند. سپس آب یک لیموترش را در آن ریخته همراه خود ببرید.

با این روش هم تشنگی خود را رفع می کنید، هم دچار عطش نمی شوید و هم بدن تان دهیدارته نمی شود تا خدای ناکرده دچار گرمازدگی نشوید. پس از طی روزهای گرم مرداد، شهریور ماه از راه می رسد که بخصوص روزهای آخر آن همیشه با موج سرماخوردگی و آنفلوآنزا همراه است.

تغییرات آب و هوایی فصل باعث ایجاد اپیدمی سرماخوردگی می شود. پس بهترین راه این است که از حالا با این معجون سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم.  در واقع اگر هر روز یک لیوان آب گرم با آبلیمو میل کنید بدن خود را در برابر سرماخوردگی های پاییز و زمستان واکسینه می کنید.

از خواص دیگر این معجون ساده نیرو بخشی آن است. امتحان کنید. روزی که این معجون را میل کنید احساس می کنید پرانرژی تر و سرحال تر هستید.
علاوه بر آن آب گرم همراه با آبلیمو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود به طوری که حتی بدن در مقابل سرطان مقاوم تر است.

چون لیموترش به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد با انواع عفونت ها، باکتری ها، میکروب ها و حتی سلول های سرطانی می جنگد و آن ها را نابود می کند.

این کوچولوی دوست داشتنی سرشار از ویتامین C است که علاوه بر ایجاد احساس طراوت و تازگی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

وجود ماده بیوفلیوونوید (Bioflavonoids) لیموترش تمام رادیکال های آزاد را که باعث گرفتگی رگ ها و عفونت است نابود می کند.

اگر دیابت یا ناراحتی معده دارید، می توانید با آب نصف لیموترش در یک لیوان آب گرم شروع کنید.

اهمیت شست و شوی دهان بعد از استفاده از لیموترش و آب ولرم

تنها مساله ای که باید به آن توجه کنید مینای دندان است. از آن جا که لیموترش حالت اسیدی دارد حتما پس از میل کردن آب گرم با لیموترش، با یک لیوان آب دهان خود را بشویید تا مینای دندان صدمه نبیند.

 

منبع : نبض ما

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *