افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چه مارک‌هایی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ایران استفاده می‌شوند؟

رپورتاژ آگهی

در سال‌های قبل شاید انتخاب میان برندهای گوناگون تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌ها و مطب‌های پزشکی کاری دشوار نبود ولی با گذشت زمان و پیدایش شرکت‌های تجهیزات پزشکی جدید در اروپا، آسیا و آمریکا، علاوه بر آن تنگاتنگ شدن عرصه رقابت این شرکت‌ها با یکدیگر، امروزه دیگر انتخاب یک مارک و برند از تجهیزات پزشکی کاری ساده نخواهد بود. ولی نکته مثبتی که این تنوع مارک‌های مختلف تجهیزات پزشکی باعث آن شده‌اند، افزایش کیفیت محصولات این شرکت‌ها می‌باشد که این محصولات باکیفیت و مرغوب را می توانید در این سایت ببینید.

 

در این مقاله قصد داریم تا به برندها و مارک‌هایی از تجهیزات پزشکی بپردازیم که در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ایران استفاده می‌شوند.

نکته مهم در مورد این دستگاه‌ها این است که باید استانداردهای بین‌المللی تجهیزات پزشکی را داشته باشند. در کشور ما این استاندارد توسط اداره کل تجهیزات پزشکی بررسی ‌شده و صلاحیت برند موردنظر تأیید می‌گردد.

چه مارک‌هایی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ایران استفاده می‌شوند؟

مدترونیک  (Medtronic)

 

شرکت مدترونیک در سال ۲۰۱۷ درآمدی نزدیک به سی میلیارد  دلار داشت و در مقایسه با سال ۲۰۱۶، ۳ درصد افزایش درآمد داشته و این افزایش ناشی از رشد متعادل در تمامی گروه‌ها و مناطق می‌باشد. علاوه بر این، این شرکت در حال حاضر با بسیاری از شرکت‌های معتبر تولیدکننده تجهیزات پزشکی در سرتاسر دنیا همکاری می‌کند.

 

شرکت جانسون ‌اند جانسون (Johnson & Johnson)

شرکت تجهیزات پزشکی جانسون و جانسون زیرمجموعه‌ای از شرکت دپای سینتس (DePuy Synthes) است. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۷ چیزی نزدیک به بیست و هفت میلیارد دلار بوده است. این شرکت محصولاتی در زمینه‌های گوناگون پزشکی از جمله ارتوپدی، قلب و عروق، دیابت، جراحی و مراقبت از چشم تولید می‌کند. در سال ۲۰۱۷ فروش دستگاه‌های پزشکی این شرکت در سرتاسر جهان نزدیک به ۶ درصد افزایش داشته و بیشترین بخش این افزایش مربوط به جراحی چشم، درمان زخم، جراحی بیولوژیک و الکتروفیزیولوژی بوده است.

 

شرکت فیلیپس  (Philips Healthcare)

درآمد این شرکت در سال حدود بیست ممیز هفت دهم میلیارد دلار است. شرکت فیلیپس در سال ۲۰۱۸ رشد متوسط ولی پایدار پنج درصدی را تجربه کرده است. این شرکت فناوری پزشکی، یکی از شرکت‌های چندملیتی فیلیپس است که از لحاظ تکنولوژی‌های پزشکی در عرصه خود پیشتاز است. دپارتمان تشخیصی این شرکت در سال ۲۰۱۷ بسیار موفق عمل کرده و توانسته سهم خود در بازار چین و هند را به‌شدت افزایش دهد. شرکت فیلیپس در سال ۲۰۱۸ اقداماتی استراتژیک را به جهت تقویت موقعیت خود در بازار انجام داد که می‌توان به خرید شرکت Spectranics اشاره کرد.

 

شرکت جنرال الکتریک  (GE Healthcare)

این شرکت رشد قابل‌توجه و پایدار پنج‌درصدی را در درآمد سالانه خود تجربه کرده و موفق شده تا درآمد خود را از نوزده ممیز یک دهم میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ به ۱۹٫۷۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ برساند. شرکت مراقبت سلامتی جنرال الکتریک در حقیقت تولیدکننده دستگاه‌های پزشکی می‌باشد و شرکتی از زیرمجموعه‌های شرکت مادر جنرال الکتریک (General Electric) است. رشد ذکر شده در بالا مربوط به بازارهای نوظهوری همچون جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین و همچنین افزایش فروش سیستم‌های بهداشتی و درمانی و بعلاوه محصولات تصویربرداری، ماموگرافی و توموگرافی (برش نگاری کامپیوتری) می‌باشد. این شرکت در صدد است تا با سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های پزشکی و راه حل‌های هوش مصنوعی سود خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

چه مارک‌هایی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ایران استفاده می‌شوند؟

شرکت فرسنیوس  (Fresenius)

 

این شرکت در پایان سال ۲۰۱۸، درآمد سالانه‌اش به مقدار هفده درصد افزایش‌یافته و به رقمی در حدود بیست ممیز هفت دهم میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، این شرکت در بخش‌های اصلی خود مثل بخش خدمات دیالیز (بیشتر از ۵ درصد)، بخش محصولات مراقبت بهداشتی (بیشتر از هفت درصد) و بخش هماهنگی (بیشتر از سی و شش درصد) و در بازارهای کلیدی و عمده خود مثل آمریکای شمالی (بیشتر از نه درصد)، اروپا، خاورمیانه و آفریقا (بیشتر از شش درصد)، آمریکای لاتین (بیشتر از پانزده درصد) و آسیا و اقیانوسیه (بیشتر از سیزده درصد) رشد داشته است.

دلیل عمده افزایش سود و رشد درآمد این شرکت فروش بالای دیالیزها، ماشین‌آلات و محصولات دیالیز می‌باشد. البته بخشی از این افزایش درآمد نیز ناشی از مالکیت بیمارستان‌های Cura Day Hospitals خواهد بود.

 

شرکت کاردینال  (Cardinal Health)

این شرکت یک شرکت تجهیزات پزشکی چندملیتی است که دارای بخش تجهیزات پزشکی پیشرفته و در حال رشد است که در سال ۲۰۱۸ نیز با افزایش پانزده درصدی درآمد مواجه شده است. این شرکت در سال قبل چیزی در حدود پانزده ممیز شش دهم میلیارد دلار در سال درآمد داشته است. عمده فعالیت این شرکت تولید و عرضه محصولات مراقبت از زخم، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات جراحی و تجهیزات مراقبت در منزل به بیش از صد کشور در سرتاسر جهان می‌باشد.

چه مارک‌هایی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ایران استفاده می‌شوند؟

 

شرکت زیمنس  (Siemens Healthineers)

بخش بهداشت و درمان شرکت زیمنس در حقیقت زیرمجموعه‌ای از بخش فن‌آوری های پزشکی شرکت‌های اتوماسیون و الکتریکی زیمنس آلمان می‌باشد. این شرکت در سال گذشته چیزی در حدود پانزده ممیز چهار دهم میلیارد دلار در سال درآمد داشته است. فعالیت اصلی این شرکت توسعه تجهیزات پزشکی و فن‌آوری های مرتبط به آن برای طیف گسترده‌ای از زمینه‌های پزشکی و درمانی می‌باشد، علاوه بر این تمرکز اصلی شرکت زیمنس بر روی تصویربرداری و تشخیص پزشکی می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ رشد متوسط دو درصدی در درآمد را نسبت به سال ۲۰۱۷ تجربه کرده ولی رشد قابل‌توجه آن معطوف به اروپا، آفریقا و خاورمیانه بوده است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *