افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

یک غذای شیک با گوشت گوساله

با گوشت گوساله چی درست کنم؟

طرز تهیه غذا با گوشت گوساله

  

اگر به دنبال یک غذای شیک و بسیار خوشمزه برای مهمانی های خود هستید پیشنهاد میکنم حتما این غذا را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.برای آموزش این غذا ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد لازم :

سیر ۳ حبه
فلفل سياه ۱ قاشق سوپخوري
آرد ۴/۱ پيمانه
راسته گوساله يك تكه ۰ در حدود ۲ كيلو
پياز ۱ عدد
قلوه گاه گوسفند ۱۶ قطعه
آب انگور ۱ پيمانه
سيب زميني متوسط ۶ عدد
گوجه فرنگي ۳ عدد
جعفري خرد شده ۴/۱ پيمانه
همچنین بخوانید: یک غذای خوشمزه با فیله گوساله

طرز تهيه :

فر را روي حرارت ۵۰۰ درجه فارنهايت گرم نموده , سير و نمك و فلفل را روي يك دستمال تميز ريخته با قسمت تخت چاقو روي آن فشار دهيد تا تقريباً خرد شود سپس آرد را به آن اضافه كنيد و مخلوط نمائيد . از مواد آماده به اطراف گوشت ماليده , گوشت را در ظرف مخصوص قرار داده , در طبقه وسط فر بگذاريد .

درجه فر را كم كرده به ۳۲۵ درجه برسانيد . منتظر بمانيد تا گوشت پخته شود و رنگ روي آن … اي شود. گوجه فرنگي و پياز را ريز خرد نموده در كمي روغن تف دهيد. در نيمه پخت , گوشت را بيرون آوريد و به آن نمك زده , پياز را روي آن ريخته قطعه هاي گوشت قلوه گاه را روي آن قرار داده با اب انگور و گوجه فرنگي خرد شده در سيني فر قرار مي دهيم , سيب زميني ها را از وسط دو نيم كرده , در نيمه پخت دور تا دور گوشت قرار داده تا كاملاً پخته و بريان شود .

در آخر آب گوشتي كه در ظرف باقي مانده , از صافي رد نموده ودر ظرف مورد نظر ميريزيم . سپس گوشت و سيب زميني ها را در آن قرار داده و روي آن جعفري خرد شده مي ريزيم .

 


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *