افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

یوگا افسردگی شدید را کاهش می دهد

 

 

  • دکتر کریس استریتر، مؤلف راهبر این مطالعه و دانشیار بیماری‌های اعصاب و روان در دانشگاه بوستون گفت: «این مداخله در افرادی که قرص‌های ضد افسردگی مصرف نمی‌کنند و در آنهایی که علی‌رغم مصرف قرص بهبود نیافته‌اند، مفید واقع شد.»

 تحقیق جدیدی بیان می‌کند که حرکات آرامش‌بخش یوگا شاید دقیقاً همان چیزی باشد که پزشکان باید برای شکست افسردگی تجویز کنند.

به نقل از MedLinePlus، محققان دریافتند که جلسات هفتگی یوگا و تمرین‌های تنفس عمیق باعث کاهش علائم این عارضه‌ی شایع می‌شود. آنها باور دارند که یوگا ممکن است یک درمان جایگزین یا مکمل برای موارد افسردگی شدید که سخت به درمان جواب می‌دهند، باشد.
دکتر کریس استریتر، مؤلف راهبر این مطالعه و دانشیار بیماری‌های اعصاب و روان در دانشگاه بوستون گفت: «این مداخله در افرادی که قرص‌های ضد افسردگی مصرف نمی‌کنند و در آنهایی که علی‌رغم مصرف قرص بهبود نیافته‌اند، مفید واقع شد.»
بنا به گفته‌ی تیم تحقیقاتی استریتر، افسردگی ماژور شایع بوده و اغلب پایدار و ناتوان‌کننده است. به گفته‌ی محققان، حدود ۴۰ درصد از کسانی که به خاطر این بیماری دارو مصرف می‌کنند، بهبود نمی‌یابند.
با این حال، مطالعات پیشین نشان داده‌اند که ورزش باستانی یوگا ممکن است مفید باشد.
در این مطالعه نشان داده شد که علائم افسردگی در افرادی که به یوگا می‌پردازند کمتر است و هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، علائم کمتر می‌شوند.
این مطالعه در روز ۳ مارس در Journal of Alternative and Complementary Medicine منتشر شد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *