افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

یبوست در درازمدت و این عوارض

download

  • اولین ضرورت خوردن رژیم غذایی غنی از این فیبر است. میوه ها و سبزیجات تازه با پوست و دانه تا حد امکان و کل دانه ها و حبوبات. جو یا پوست گندم که فیبر خالص است را می توان روی غذاها پاشید.

دفع مشکل و کم وقوع، خستگی و فشار عصبی می تواند سبب درد شکم شود. اگر طولانی باشد ممکن است مشکلات متعددی مانند احساس کسالت و پوست غیر ناسالم چربی دار و پوست شاخی مانند و بیماری بواسیر را باعث شود. معمولترین علت آن عدم فیبر کافی در غذاهای سبزی سلولزی و یا مواد خشن در رژیم غذایی است. سلولز ساختار اصلی دانه ها، سبزیجات و میوه جات را تشکیل می دهد و به وسیله بدن قابل هضم نیست با ارزش است زیرا که سایر محصولات پس ماند را از بدن جذب کرده و عبور نسبتا سریع و آسان آنها را از روده بزرگ مقدور می سازد.
اولین ضرورت خوردن رژیم غذایی غنی از این فیبر است. میوه ها و سبزیجات تازه با پوست و دانه تا حد امکان و کل دانه ها و حبوبات. جو یا پوست گندم که فیبر خالص است را می توان روی غذاها پاشید. آن را به آب سالاد میوه مخلوط کنید به ماست یا کرن فلکس برای صبحانه یا به سس و یا هر نوع غذایی که بتوان به سهولت بلعید اضافه کنید. بعضی غذاهای عطری خودشان نسبتا ملین هستند برخی آنها عبارتند از: رازیانه، هویج، کدو مسمایی و کدوی خام و پخته. گل گاو زبان، ترخون و رازیانه گیاهان مفیدی هستند و گیاهان دریایی می توانند محرک باشند. اکثر میوه ها خوب هستند به خصوص هنگامی که خشک باشند مانند سیب، خربزه، خرمالو، تمشک، گاوا، آلبالو، گیلاس، انجیر و آلو، گوجه برقانی و پاپایا. یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون در اول صبح خیلی خوب عمل می کند. اگر روغن روی کاهو ریخته و مصرف شود داروی بسیار مناسب برای یبوست است و نتیجه معجزه آسا خواهد بود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *