افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

گفته اند در این موارد چای حکم دارو را دارد

images-1

  • مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو همچنین با اشاره به اینکه رطوبت کشورهای هندوستان و سریلانکا بیش از مزارع چای ایرانی است.

 

حسین رستگار – مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مردم سعی کنند از چای‌های ایرانی بنوشند، اظهار داشت: کیفیت چای ایرانی آنچنان فرقی با چای خارجی که بیشتر از کشورهای سریلانکا و هندوستان است ندارد و حتی کیفیت سلامت آن نیز بیشتر است.

وی با اشاره به پرهیز مردم از نوشیدن چای‌های خارجی که با اسانس است، ادامه داد‌: البته تمام این اسانس‌ها با مجوز به چای‌ها اضافه می‌شود ولی متعاقباً بهتر است مردم از اسانس‌های طبیعی به مانند هل و دارچین استفاده کنند.

مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو همچنین با اشاره به اینکه رطوبت کشورهای هندوستان و سریلانکا بیش از مزارع چای ایرانی است، ادامه داد: بنابراین این رطوبت بالا باعث می‌شود ماندگاری کود و آفت‌های چای بیشتر شود بنابراین چای ایرانی کمتر دچار کود و آفت هستند.

رستگار در این برنامه رادیویی با اشاره به اینکه به واقع چای نوعی دارو به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: بنابراین باید این نوشیدنی را بدون اسانس مصرف کرد و در صورت طعم دار کردن می‌توان از اسانس‌های طبیعی در داخل چای بهره برد.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *