افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کنترل خشم را به دست بگیریم

 

  • پرخاشگری زمانی برای فرد ایجاد می شود که با یک مانع جدی مواجه شده واحساس ناکامی می کند و این امر منجر به بروز پرخاشگری می شود که اگر به طور صحیح کنترل نشود می تواند تاثیر نامطلوبی در آینده فرد داشته باشد.

 

خشم یکی از مواردی است که نه تنها اسلام در کنترل کردن آن، تأکید زیادی کرده است بلکه متخصصان هم می گویند که خشم عوارض و پیامدهایی را بر سلامتی انسان می گذارد که برای حفظ سلامتی خود لازم است که عصبانیت خود را کنترل کنید. عصبانیت و خشم همچنین باعث می شود که کینه در دل ها رواج پیدا کند. با ما همراه باشید.

مجید ابهری رفتار شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهمیت کنترل خشم اظهار داشت: افراد در هنگام خشم وعصبانیت به شدت دچار تنش می شوند واین تنش علاوه بر به وجود آوردن جراحات جسمی ،کینه ها را افزایش می دهد.
وی افزود: پرخاشگری زمانی برای فرد ایجاد می شود که با یک مانع جدی مواجه شده واحساس ناکامی می کند و این امر منجر به بروز پرخاشگری می شود که اگر به طور صحیح کنترل نشود می تواند تاثیر نامطلوبی در آینده فرد داشته باشد.
این رفتار شناس تصریح کرد: فرد زمانی که خشم وعصبانیتش کاهش  پیدا می کند، آرام شده واز رفتارهایی که انجام داده پشیمان وشرم سار می شود ،اما بهتر است که فرد در زمان عصبانیت از تکنیک های کنترل خشم آگاهی داشته باشد ودر همان زمان شروع بتواند موضوع را مدیریت کند.
ابهری تاکید کرد:اغلب نزاع های خیابانی به دلیل نداشتن مهارت کنترل خشم است که باید افراد با تمرین های مکرر این موضوع را در خود نهادینه کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *