افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کشف داروی ضد پیری و عمری ۱۲۰ ساله

12321765852828

پژوهشگران دست به یک کشف جدید زده اند و به انسان ها مژده داده اند که می توانند طول عمر زیادی داشته باشند با کشف این دارو ، نتیجه و اطلاعات بیشتر در مورد کشف داروی ضد پیری و عمری ۱۲۰ ساله در ادامه مطلب بخوانید .

 

تا دو دهه گذشته پیش بینی آن که بتوان همه کارها را با استفاده از گوشی تلفن همراه انجام داد یا افراد بتوانند بیش از یک قرن عمر کنند، غیر قابل قبول بود. 

پس از به واقعیت پیوستن پیش بینی نخست به نظر می رسد باید آماده عملی شدن پیش بینی دوم که نقطه عطفی در تاریج خواهد بود نیز باشیم.

آزمایش داروی جدید ضد پیری بر روی بدن انسان در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

پیش بینی می شود، نتیجه آزمایش این دارو بر روی انسان مثبت باشد و افراد پس از مصرف آن بتوانند با حفظ تندرستی شان به ۱۲۰ سالگی برسند.

این دارو مثل داروی متفورمین جریان اکسیژن در سطوح سلولی را افزایش داده و میزان تقسیمات درون آن را کاهش می دهد.

پروفسور گوردون لایت گو استاد مدرسه پزشکی دانشگاه بروکسل و سرپرست این مطالعه گفت:” در طول مطالعه ۲۵ ساله من بر روی داروهای افزایش دهنده طول عمر، اکثر قریب به اتفاق متخصصان و افراد عادی اعلام کردند که این کار غیر قابل تصور است. “

او افزود:” اما علایم و نشانه هایی وجود دارند که نشان دهند که باور کنیم این کار عملی است. در آینده علم زیست شناسی به اندازه ای پیشرفت خواهد کرد که این دارو با موفقیت بر روی انسان آزمایش شود. “

پزشکین : کشف داروی ضد پیری و عمری ۱۲۰ ساله

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *