افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کدام راه ها بهتر است برای جلوگیری از حاملگی

x68216590472a1e7682669b86783e2b61.jpg.pagespeed.ic.Miixaoq2RO

  • استفاده از قرص نه تنها روش ساده و موثریست بلکه دوره های عادت ماهیانه را منظم می کند، درد را نیز کاهش می دهد و میزان خونریزی را کم می کند. همچنین از بیماریهای عفونی لگن کاسته می شود

 

بهترین و مطمئن ترین وسیله ضد بارداری قرص ها می باشند زیرا روش استفاده از آنها ساده بوده و عوارض جانبی آنها متر از دیگر وسایل می باشد. قرصها شامل موادی شبیه به هورمونهایی که به طور طبیعی در بدن خانمها تولید می شوند می باشند. قرصهایی که در بازار دارویی ایران عرضه می شود عبارند از کنتراسپتیوهای LD , HD, I, II, III این قرصها ۲۰-۲۱ روز مورد استفاده قرار می گیرند که از روز پنجم قاعدگی باید مصرف شوند.
اگر خوردن قرص یک روز فراموش شود روز بعد باید مقدار مصرف را دو برابر کرد و اگر در خوردن قرص چند روز وقفه افتاد باید روزهای بعد از روش دیگری برای جلوگیری استفاده کرد.

استفاده از قرص نه تنها روش ساده و موثریست بلکه دوره های عادت ماهیانه را منظم می کند، درد را نیز کاهش می دهد و میزان خونریزی را کم می کند. همچنین از بیماریهای عفونی لگن کاسته می شود و احمالا از به وجود آمدن تومورهای غیر سرطانی سینه، کیستهای تخمدانی، سرطانهای تخمدان و آندومتر رحم (لایه داخلی جدار رحم) پیشگیری می کند. حتی شاید از سرطانهای پستان، آندومتر رحم و تخمدان بکاهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *