افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کدام محصول و برند آرایشی را استفاده کنم؟

لوکسیتان، برند باکیفیت برای مراقبت از پوست

به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ این روزها انتخاب لوازم آرایشی با این همه تنوع در بازار، کاری جذاب و گاهی سخت و وقتگیر می شود. داشتن اطلاعات درست در زمینه کیفیت، ترکیبات و پیشینه محصولات می تواند کمک به سزایی برای خرید آسان و سریع داشته باشد. سعی داریم با معرفی محصولات معتبر در بازار ایران این کار را برای شما راحت کنیم.

اگر به دنبال برند با کیفیت برای مراقبت ازپوست هستید، لوکسیتان (L’Occitane) می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. لوکسیتان (L’Occitane ) یک برند طبیعی برای زیبایی و مراقبت از پوست بوده که در پروانس فرانسه تاسیس گردیده است. این برند که در ابتدا فقط روغن های طبیعی را در بازارهای پروانس به فروش می رساند امروزه به یک برند آرایشی شناخته شده در جهان تبدیل گردید.

برند لوکسیتان در سال ۱۹۷۶ توسط شخصی به نام اولیور بائوسان متولد شد و طی ۴۰ سال توانست به رشد بالایی برسد به طوری که امروزه در بیش از ۲۰۰۰ مکان مختلف، در سراسر جهان فروشگاه دارد.

محصولات با کیفیت این برند جوایز متعددی دریافت کرده اند. چیزی که این برند را مطرح ساخته، ترکیبات محصولات آن است. در این محصولات از مواد کاملا طبیعی و با کیفیت بالا استفاده شده، که برخی از اصلی ترین های آنها را با هم مرور می کنیم.

گل پایا اورگانیک : ترکیبی که در کرم برنده جایزه لوکسیتان استفاده شده است گل پایا است، این گل یک گیاه وحشی است که خواص درمانی از جمله خواص ضد التهابی دارد.

روغن شیا ( Shea Butter ) : در بسیاری از محصولات مطرح و با کیفیت برند لوکسیتان، روغن شیا استفاده شده است. لوکسیتان روغن شیای محصولات خود را از بورکینافاسو تهیه می کند. در این کشور از این روغن برای محافظت از پوست زنان و کودکان دربرابر شرایط طبیعی مختلف استفاده میشود. کره شیا خاصیت تغذیه کنندگی دارد.

اگر چه این دو از اصلی ترین و مهم ترین ترکیبات محصولات با کیفیت لاکسیتون به شمار می روند اما مواد طبیعی دیگری از جمله گل رز، بادام، گل شاه پسند، شکوفه های گیلاس و اسطوخودوس این گیاه توسط خود این شرکت کشت و برداشت می شود به سمبل آن تبدیل شده در بسیاری از محصولات با کیفیت لاکسیتان نقش دارند.

لوکسیتان محصولات متعددی به بازار عرضه می کند از جمله محصولات مراقبت از پوست، محصولات مخصوص حمام و بدن، محصولات مراقبت از دست، عطر و ادکلن. محصولات این شرکت فقط مخصوص بانوان نبوده و محصولات مخصوص آقایان نیز جزو پرفروش ترین محصولات این برند می باشد.

از محبوب ترین محصولات این برند جهانی می توان به کرم دست و صابون لوکسیتان اشاره کرد. کرم دست روغن شیا لوکسیتان یکی از پرفروش ترین کرم های این برند است که علاوه بر روغن شیا ترکیبات مغذی دیگری از جمله روغن و عسل نیز دارد. این ترکیبات موجب می شوند این کرم به یک کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی تبدیل شده که با استفاده از آن در تمام طول روز دستانی نرم با پوستی شفاف خواهید داشت.

یکی دیگر از محبوب ترین محصولات این برند صابون های لوکسیتان می باشد. این صابون های نرم کننده قوی نیز از روغن شیا تهیه شده و برای افرادی که پوست حساس دارند مفید است. این صابون اگرچه با عطرهای مختلف عرضه می شود اما خاصیت تمامی آنها یکی است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *