جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



کاهش وزن با مصرف این ۳ نوشیدنی

نوشیدنی-هایی-برای-کاهش-وزن-شما-3

 

  • تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که به طور مداوم چای سبز می‌خورند وزنشان کمتر و کمرشان باریک‌تر می‌شود. سعی کنید هنگام خوردن این چای چیزی به آن اضافه نکنید.


قهوه
تحقیقات نشان می‌دهد نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه پیش از شروع تمرین باعث می‌شود قادر باشید طولانی‌تر و سخت‌تر از زمانی ورزش کنید که در باشگاه بدون هیچ نوع نوشیدنی کافئین‌دار این کار را می‌کنید و این یعنی کالری بیشتری هم می‌سوزانید. در تحقیقی دیگر مشخص شده است ورزشکارانی که قهوه جاوا می‌خورند حدود ۲۰ درصد بیشتر قادر خواهند بود تا حرکات پرس پا انجام دهند. اما به خاطر داشته باشید: همیشه قهوه را تلخ بخورید چرا که پر کردن قهوه با خامه و شکر یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای از بین بردن مزایای قهوه و تأثیر آن هنگام ورزش خواهد بود.
آب یخ ساده
نوشیدنی‌های سرد باعث برانگیختن بدن می‌شود تا بتواند انرژی بیشتری آزاد کرده و دمای ۳۷ درجه مطلوب خود را حفظ کند. این بدان معناست که خوردن سه وعده‌ ۲۴ اونسی از آب یخ در روز به بدن کمک خواهد کرد تا بیش از ۱۰۰ کالری بسوزاند. اگر این کار را هر روز انجام دهید ظرف یک سال بیش از ۱۰ پوند از وزنتان کاهش خواهد یافت.
چای سبز
چای سبز نه تنها فاقد هر نوع کالری است، بلکه به سوزاندن چربی و کاهش وزن هم کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که به طور مداوم چای سبز می‌خورند وزنشان کمتر و کمرشان باریک‌تر می‌شود. سعی کنید هنگام خوردن این چای چیزی به آن اضافه نکنید. از مصرف مکمل‌های آن هم پرهیز کنید چرا که منجر به آسیب به کلیه‌ها شده و حاوی دوزهای مضر از ترکیباتی است که ربطی به چای ندارد.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)