افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کاهش خشم و پرخاشگری با این ماده غذایی

ra4-3896-300x179

اگر کودکان و نوجوانان پرخاشگر دارید و دنبال راهی برای آرام کردن آنها و کاهش پرخاشگری در آنان هستید بخوانید گفته های متخصصان را درباره کاهش خشم و پرخاشگری با این ماده غذایی در ادامه مطلب .

مطالعات محققان نشان می دهد مصرف امگا ۳ بهترین گزینه برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان در کمترین زمان ممکن است.
پرخاشگری کودکان و نوجوانان یکی از بزرگترین معضلات والدین و معلمان است. مطالعات اخیر محققان دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد تغذیه نقش مهمی در میزان خشم دارد و رژیم غذایی حاوی امگا ۳ و انواع دیگر ویتامین و مواد معدنی، قادر به کاهش پرخاشگری در کودکان و تعدیل رفتار آنان است.
تمرکز این مطالعه در چگونگی عملکرد بیولوژیکی مغز و تاثیر آن بر روابط اجتماعی بوده است. آنچه محققان را شگفت زده کرده، مدت زمان تاثیر امگا ۳ در کاهش پرخاشگری کودکان است. این مطالعه نشان می دهد نشانه های خشم و پرخاشگری در کودکانی که رژیم غذایی حاوی امگا ۳ داشته باشند، پس از گذشت سه ماه، اصلا دیده نمی شود. تداوم در استفاده از امگا ۳، نشانه های خشم و رفتارهای ضد اجتماعی را به طور کامل از بین می برد.
انواع ماهی، خاویار، روغن زیتون، حبوبات، تخم مرغ، ریحان، اسفناج، گردو، میگو، گل کلم، ماهی آزاد، ساردین، دانه سویا و کلم بروکلی ازجمله مهمترین منابع اسید چرب امگا ۳ هستند.
مصرف امگا ۳ علاوه بر کودکان، در بزرگسالان هم توصیه شده است و قادر به درمان بیماری های قلبی، افسردگی، آرتروز و بیماری های روحی از جمله اسکیزوفرنی است.

 

پزشکین : کاهش خشم و پرخاشگری با این ماده غذایی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *