افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کاهش استرس و اضطراب در روز عروسی

 

  • وقتی به آرامش و خالی کردن ذهنتان از افکار بد نیاز دارید هیچ چیزی بهتر از هوای آزاد نیست! برای قدم زدن به پارک بروید یا کمی بدوید. در ضمن تلفنتان را هم خاموش کنید. بگذارید زمانی را برای خودتان و فقط خودتان داشته باشید.

وقتی دختر خانم و  آقا پسر به مراسم جشن عروسیشان چند صباحی باقی نمانده است دچار استرس و هسجان می شوند ولی ما دراین بخش  آموزش میدهیم که چکار کنید که استرس نداشته باشید و بتوانید آن را کنترل کنید اکنون این راهکارها را می خوانیم

 

عروس بودن حس خیلی خوبی دارد، اما کمی هم سخت است. استرس داشتن قبل از عروسی تاحدی طبیعی است، اما اگر می‌خواهید در روز بزرگ عروسی سرحال و با طراوت باشید، از این روش‌ها برای کم کردن استرستان کمک بگیرید.

ماساژ
ماساژ یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن خستگی و تنش است. بهتر است تکنیکی که قبلا امتحان نکرده اید را تجربه کنید. یکی از جدیدترین تکنیک‌ها، ماساژ تایلندی است که در آن از پاکت های بزرگ و گرم برگ های گیاهی و سم زدا برای آرام کردن عضلات خسته استفاده می شود. این ماساژ با روشهای سنتی ماساژ تایلندی ترکیب شده است و نتیجه ای فوق العاده دارد. نوشیدن آب زیاد را در روزی که قرار است برای ماساژ بروید، فراموش نکنید. چراکه در طول ماساژ سموم بدن آزاد می شوند و نوشیدن آب به شما کمک می کند که آنها را از بدن خود خارج کنید.

به کلاس یوگا بروید
یا حتی بهتر است که در یک کلاس یوگا یک یا دو ماه پیش از مراسم عروسیتان شرکت کنید. تمرین های تنفسی و تکنیک های آرامش بخشی، شما را برای روز عروسیتان سرحال می کند. اگر زمان کافی برای شرکت در کلاسهای یوگا ندارید، می توانید از دی وی دی های آموزشی مخصوص یوگا استفاده کنید.

حمام مخصوص آب گرم
یکی دیگر از بهترین راه ها برای رسیدن به آرامش استفاده از حمام آب گرم است که ماهیچه ها و ذهن شما را باز می کند. شما می توانید وان را پر از آب کنید و برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد کمی نمک مخصوص حمام که به لطیف کردن پوستتان هم کمک می کند، به آب اضافه کنید.

اگر به طور مداوم آب بنوشید، احساس خستگی و درد کمتری می کنید و پوستتان هم درخشش بیشتری پیدا خواهد کرد

همچنین محصولات مختلفی از قبیل صابون ها، نمک‌ها و… وجود دارند که برای تسکین و آرامش می توان آنها را به آب داخل وان اضافه کرد. این کار حسابی شما را آرام می کند.

از خانه بیرون بروید
وقتی به آرامش و خالی کردن ذهنتان از افکار بد نیاز دارید هیچ چیزی بهتر از هوای آزاد نیست! برای قدم زدن به پارک بروید یا کمی بدوید. در ضمن تلفنتان را هم خاموش کنید. بگذارید زمانی را برای خودتان و فقط خودتان داشته باشید.

کتاب بخوانید
هیچ چیزی بهتر از شروع کردن خواندن یک کتاب خوب یک ماه پیش از مراسم عروسیتان نیست. یک کتاب خوب می تواند شما را برای مدتی به دنیای دیگری ببرد و ذهنتان را آزاد کند.

سری به اسپا بزنید
مراکز اسپایی را در اطراف خانه تان پیدا کنید که یک پکیج کامل یک روزه داشته باشند (برخی از آنها حتی برنامه های مخصوصی برای عروس ها دارند). می توانید برای مراقبت ها و ماساژهایی که قبلا تجربه کرده اید ثبت نام کنید یا به سراغ روش های جدیدتر بروید و از روزتان لذت ببرید. به علاوه گرفتن یک رژیم غذایی مناسب می تواند پوست شما را شاداب تر هم بکند.

H۲O فراموش نشود
زمانیکه خسته هستید، طبیعی است که به سراغ کافئین بروید اما قهوه، چای، سودا و نوشیدنی های انرژی زا شما را سرحال نمی کند. همچنین این نوشیدنی ها رطوبت بدن شما را کاهش می دهند و حتی باعث می شوند که احساس گرمای بیشتری هم بکنید. درحالیکه اگر به طور مداوم آب بنوشید، احساس خستگی و درد کمتری می کنید و پوستتان هم درخشش بیشتری پیدا خواهد کرد. همچنین بهتر است داخل لیوان آب خود برشهایی از لیمو و پرتقال هم بیاندازید.

شروع به نوشتن خاطرات بکنید
ایده ها و رویاهایی که حالا به ذهن شما خطور می کنند، همانهایی هستند که دوست ندارید هرگز فراموش شان کنید. کتاب هایی وجود دارند که شما را در این کار یاری می کند و همچنین صفحاتی برای نوشتن خاطرات، ایده ها و رویاهایتان دارند. اما می توانید به راحتی یک دفتر زیبا و سفید را بردارید و شروع به نوشتن و ثبت کردن خاطرات این روزها بکنید یا بهتر از این ، یک وبلاگ بزنید و اجازه دهید که دیگران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *