افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کاندوم های هوشمند راهی برای جلوگیری از بیماری آمیزشی

کاندوم های هوشمند راهی برای جلوگیری از بیماری آمیزشی

  • این کاندوم  ۷۳ دلاری به مصرف‌کننده درباره وجود عفونت‌های آمیزشی مثل کلامیدیا و سیفیلیس هم اطلاع می‌دهد؛ این حلقه “فیلتر آنتی بادی” دارد که وقتی در معرض پروتئین‌ها یا آنتی‌ژن‌های عفونت‌های آمیزشی قرار می‌گیرد هشداری را به تلفن مصرف‌کننده ارسال می‌کند.

 

کاندوم هوشمند، تا پایان سال جاری به بازار می آید. این کاندوم که توسط یک شرکت بریتانیایی عرضه خواهد شد، باعث جلوگیری از بیماری های مراقبتی میگردد. در ادامه طریقه ی کار کردن این کاندوم و اینکه چگونه اطلاعات لازم را جمع آوری می کند، آورده شده است. با ما همراه باشید.

 این کاندوم در واقع کاندوم نیست بلکه حلقه‌ای است که در انتهای کاندوم قرار می‌گیرد و مجهز به نانوچیپ برای جمع‌آوری اطلاعات است.

به گفته شرکت سازنده، “اولین کاندوم هوشمند دنیا”، بسیار راحت، ضد آب و سبک است و بارها و بارها می‌توان از آن استفاده کرد؛ همچنین می‌توان آن را با مواد شوینده شست و تمیز کرد.

این کاندوم  دمای پوست و چند عامل دیگر را اندازه‌ گرفته و آن را از راه بلوتوث به تلفن مصرف کننده می‌فرستد.

این کاندوم  ۷۳ دلاری به مصرف‌کننده درباره وجود عفونت‌های آمیزشی مثل کلامیدیا و سیفیلیس هم اطلاع می‌دهد؛ این حلقه “فیلتر آنتی بادی” دارد که وقتی در معرض پروتئین‌ها یا آنتی‌ژن‌های عفونت‌های آمیزشی قرار می‌گیرد هشداری را به تلفن مصرف‌کننده ارسال می‌کند.

این حلقه حتی یک پورت ‘مایکرو یواس‌بی ‘ دارد که می‌توان آن را به کامپیوتر یا برق وصل کرد؛ شارژ آن یک ساعت طول می‌کشد و با هر بار شارژ می‌توان از آن ۶ تا ۸ ساعت استفاده “فعال” کرد.
تاکنون صد هزار نفر پیش از عرضه به بازار، برای خرید کاندوم هوشمند ثبت نام کرده‌اند.

 

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *