افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کاشت مو ابرو چگونه صورت میگیرد؟

بسیاری از خانم ها به هاشور ابرو و غیره علاقه ای ندارند و به کاشت مو ابروبدلیل موقعیت مرکزی ابروها در صورت، ابروها ویژگی تعریف کننده ای برای تقارن و تعادل صورت است. ابروها، چشم ها شما را قاب بندی می کنند و زیبایی طبیعی تان را حفظ می کند بنابراین هدف اولیه، طراحی و فرم دهی شکل ابرواست که با ایجاد تقارن بهینه و تناسب کلی صورت و حجم و بعد دهی به صورت این هدف را براورده می سازد. ابروهایی که به خوبی متناسب شده اند، چشمان شما را روشن می سازد و صورت را به سمت بالا می کشد و به چهره شادابی می بخشد.برای ایجاد دوباره زاویه مناسب، دقت  و مهارت زیادی برای عمل بر روی موهای موجود نیاز است.  در حالت پزشکی موها به سمت بالا شروع می شود و در خالی که اصولا ابرو از نزدیک بینی شروع وزامی شود.

کاشت موی ابروپس از آن زاویه موها از بالا به سمت پایین و از پایین به سمت بالا زاویه پیدا می کند بطوری که در نزدیک خط وسط ، به هم می رسند و به تدریج از سمت صورت به سمت چشم تغییر جهت می دهد. اعمال ظرافت هنری برای زیبایی و ایجاد تعادل و همچنین ابعاد مناسب  شکل و قوس ابروها بسیار ضروری است. بر اساس جنسیت و تناسب صورت فرد از لحاظ زیبایی شناختی ایجاد می شود. بطور کل، ابروی بانوان بطور طبیعی قوس بیشتری دارد در حالی که ابروی آقایان مسطح تر و به شکل T  است. این مساله در عمل ترمیم ابروی همه بیماران لحاظ می شود.

عمل کاشت ابرو، مستلزم استفاده از ۱۵۰ تا ۳۰۰ مو است که تعداد این موها به حجم ابروی ریخته شده و طرح کاشت ابرو دارد. ناحیه های گیرنده با توجه به ویژه به زاویه تعیین شده و جهت هر ناحیه گیرنده ایجاد شده است. یکی دیگر از مزایای استفاده پیوند موی بلند برای تکنیک حفظ و ترمیم ابرو این است که هدفش تعیین نواحی دریافت کننده در زوایای دقیقتری است چون  کل خصوصیات هر مو محسوس است.

همچنین هدف، جایگزاری پیوندها  است چون ما می توانیم هر مو را به صورت اردای و عمدا بچرخانیم تا ساختار قوس ابروی جدید را بر اساس ویژگی هرکدام از موها تقویت کنیم. استفاده از این تکنیک کاشت موی ابرو، جراح چشم انداز و تصویر بهتری از ابروی تکمیل شده می دهد و امکان استفاده بهتر از موهای دهنده را در ناحیه های مناسب میدهد. همچنین کنترل بیشتری در کاشت موی ابرو در طول عمل کاشت را موجب می شود که سطخ هنری این روش را بالا می برد و در نهایت نتیجه ای فوق العاده به بیمار می دهد.

کاشت موی ابرومشابه روش های سنتی کاشت مو، موهای کاشته شده جدید بعد از چندین هفته می ریزد. وقتی مو وارد مرحله استراحت می شود. سپس موی ابرو وارد فاز رشد و نمو قرار می گیرد و رشد خود را در قسمت ابروی طراحی شده آغاز میکند. لازم است که ابروهای کاشت شده مرتب و آراسته شوند چون آنها موهای پوست فرق سر هستند که بیش از حد نرمال موی ابرو اصولا رشد می کنند.به طور کلی می توان گفت، بازسازی ابرو تاثیر فوق العاده زیادی بر کل صورت دارد. به طور کلی، بانوان بخش عمده ای  از بیماران ما را تشکیل می دهند و عمل جایگذاری ابرو سریعترین روش برای رشد مجدد موهای ابرو محسوب میشود.

علاوه بر پیوند موی ابرو، عمل بازسازی مژه نیز به بیماران توصیه می شود. کاشت مژه با بی حسی موضعی انجام میشود و شامل کاشت حدود ۲۵ تک مو برای پلک بالایی می شود.موی دهنده نیز از پشت سر برداشته می شود و قلمه ها تقسیم به تک موهایی می شوند بافتش صاف می شود تا بسیار لطیف شود. مژه های جدید بیشتر از حد معمول رشد می کنند و بایستی مرتبا پیرایش و مرتب شوند. بازسازی مژه، بچهره را تقویت می کند و باعث افزایش اعتماد بنفش شخص می شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *