افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کاربردهای کش های طبی

635994829218687400

  • شما می‌توانید از کش طبی برای تسکین درد مچ پا استفاده کنید. اگر بتوانید در کنار استراحت دادن به مچ پای‌تان از کش طبی هم استفاده کنید، سریعا بهبود خواهید یافت. کش طبی از مفاصل شما نگهداری کرده و باعث کاهش درد، تورم و کبودی می‌شود.

 

افراد متعددی در سراسر جهان از کش طبی به منظور نگهداری از مچ دست،مچ پا،گردن،مفاصل و کمر استفاده میکنند.استفاده از این کش برای همه توصیه نمیشوند و موارد استفاده از آن بستگی به عواملی دارد.در مرحله اول بهترین کار این است که با پزشک حرف بزنید،چرا که امکان دارد کش طبی مناسب شما نباشد یا صدمه های بیشتری را به شما وارد کند.

رگ به رگ شدن مچ پا
شما می‌توانید از کش طبی برای تسکین درد مچ پا استفاده کنید. اگر بتوانید در کنار استراحت دادن به مچ پای‌تان از کش طبی هم استفاده کنید، سریعا بهبود خواهید یافت. کش طبی از مفاصل شما نگهداری کرده و باعث کاهش درد، تورم و کبودی می‌شود.

درد پا
التهاب پلانتار فاسیا یک بیماری شایع است که به کف پا لطمه می‌زند. این التهاب معمولا برای دونده‌ها و کسانی که مدت زیادی از روز سرپا می‌ایستند (پرستاران، کارگران ساختمانی، معلمان و غیره)، رخ می‌دهد. کسانی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند نیز در معرض خطر قرار دارند. آتل بستن یا استفاده از کش طبی کمک می‌کند که آرامش بگیرید. کش طبی از مچ پا نگهداری کرده و پای شما را در حین خواب ثابت نگه می‌دارد.

سندرم تونل کارپال
آیا احساس درد، ضعف یا بی‌حسی در ناحیه ساعد یا انگشتان دست خود دارید؟ آیا احساس می‌کنید دست‌تان پس از مدتی تایپ کردن به لرزش می‌افتد؟ این‌ها از علائم سندرم تونل کارپال هستند. این عارضه زمانی رخ می‌دهد که عصب مرتبط با ساعد و دست بیش از حد فشرده شود. اگر شما هم این مشکل را دارید، باید پس از مشورت با پزشک به مچ دست‌تان استراحت بدهید.

کمر درد
تقریبا هر کسی کمردرد را تجربه می‌کند. اگر در طول روز زیاد رانندگی می‌کنید، بهتر است از یک کش طبی برای پشتیبانی از کمرتان استفاده کنید. اگر پس از بلند کردن اجسام سنگین کمردرد می‌گیرید، می‌بایست یکی دو روز از کش طبی استفاده کنید. البته اینکه بخواهید برای یک مدت طولانی از کش طبی استفاده کنید، فکر چندان خوبی نیست.

نگهداری از عضلات پشت
بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن عضلات پشت این است که همیشه راست بایستید و اجسان سنگین را به شیوه صحیح بلند کنید. همیشه برای بلند کردن چیزی از روی زمین چمباتمه بزنید و زانوهای‌تان را خم کنید. هرگز از کمر خم نشوید. استفاده از کش طبیعی به شما کمک می‌کند که شیوه صحیح بلند کردن اجسام را یاد بگیرید.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *