افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چین و چروک صورت را با پای مرغ درمان کنید

download (2)

دانستنی هایی در مورد پای مرغ ، همانطور که متخصصان تغذیه قبلا گفته اند در مورد فواید این ماده خوراکی در این جا می خواهیم یک اثر شگفت انگیز آن را به شما معرفی کنم همراه ما باشید با چین و چروک صورت را با پای مرغ درمان کنید.

 

برای از بین بردن چروک صورت این ماده غذایی را از یاد نبرید

از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. در این بخش یک راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک برایتان بازگو می کنیم.

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.

مزایای مصرف واد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

سالم تر و جوان تر با پوست صاف تر رابطه ای نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در ازبین بردن چروک صورت

کلاژن ماده ی دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت دارد و در واقع هزینه های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه بااین ماده است.

کلاژن – پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .
پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه ی چینی ها به مصرف پای مرغ است.

 

پزشکین : چین و چروک صورت را با پای مرغ درمان کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *