افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه و با چه روش هایی افزایش بارداری طبیعی را بالا ببریم

images (3)

خانم های جوان که قصد باردار شدن را دارید و می خواهید یک بارداری طبیعی را تجربه کنید در این مطلب پزشکی شما را با  چگونه و با چه روش هایی افزایش بارداری طبیعی را بالا ببریم آشنا می کنیم .


سیگار
اگر می‌خواهید باردار شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیگار را ترک کنید. مواد شیمیایی موجود در سیگار در توانایی شما برای بارداری اختلال ایجاد می‌کند. این مواد شیمیایی شامل سمومی هستند که برای تخم و اسپرم مضرند.
استرس
باردار شدن در زوج‌هایی که مدام در معرض خبرهای ناگوار و بد قرار داشته یا با هم جر و بحث می‌کنند، به سختی رخ می‌دهد. تمرکز صرف بر روی نتایج کار (یعنی فقط بر روی بارداری) ‌و فراموش کردن فرآیند آن باعث افزایش استرس و سایر مشکلات احساسی می‌شود.
به خود فرصت دهید
اگر هر شب با همسرتان رابطه‌ی جنسی داشته باشید، این مسئله باعث خستگی شما شده و لذت این قضیه را برای شما کمرنگ کرده و شانس باردار شدنتان را هم زیاد نمی‌کند. این یک باور غلط است که می‌گوید اگر هر شب با هم رابطه‌ی جنسی داشته باشید، شانس باردار شدنتان افزایش می‌یابد.
ورزش، اما نه خیلی زیاد
ورزش ملایم هم برای مردان و هم برای زنان در دوران باروری بسیار مؤثر است. در واقع ورزش باعث افزایش جریان خون در بدن شده، میزان سروتونین را افزایش داده و باعث بهبود چرخه‌ی خواب فرد می‌شود. اما در آن افراط نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که ورزش‌های شدید انجام می‌دهند برای بارداری مشکل خواهند داشت.
زیاد ذهن خود را درگیر زمان و تاریخ‌ها نکنید
تنظیم ساعت برای آنکه به شما یادآوری کند چه وقت رابطه‌ی جنسی داشته باشید می‌تواند سریعا بر رابطه‌ی شما تأثیر بگذارد. سعی کنید به طور مرتب رابطه‌ی جنسی داشته باشید بی‌آنکه زیاد به زمان آن توجه کنید، چرا که این روش، بهترین حالت بارداری است.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *