افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه غذاهای آسان برای مهمانی درست کنید

ghazahaye-asan

هنگامی که یک مهمانی دوستانه یا خانوادگی برگزار می کنین، مهمه که چه نوع غذا و نوشیدنی تدارک می بینید. درست کردن یک منو برای مهمانی و درست کردن انواع غذا ها برای مهمان ها، اغلب مثل یک کار دلهره آور به نظر می رسه. با این حال انواع تنقلات ساده، غذاهای اصلی، دسرها و نوشیدنی ها وجود دارند که می تونید خیلی راحت و ارزان برای مهمانی های کوچک یا بزرگ تان درست کنید.

۱-انتخاب تنقلات
تنقلات، خوردنی های رایجی در مهمانی ها هستند. ما ایرانی ها اغلب قبل از شام و بعد از شام در مهمانی تنقلات می خوریم. باید ببینید مهمانیتون از چه نوعیه. اگر یه جمع دوستانه اس از تنقلات ساده مثل شکلات و گاهی چیپس یا پاپ کورن میتونید استفاده کنید. اگر مهمانی رسمی دارین بهترین گزینه انواع آجیل هست و اگر یک مهمانی کودکانه تدارک دیدید باید به فکر تنقلات سالم و مهیج برای بچه ها باشید. البته در مورد بچه ها تنوع تنقلات مهمه چون هر چی بیشتر باشه بیشتر خوشحال میشن. پس براشون خوراکیهای به مقدار کم و متنوع در نظر بگیرید. پیشنهاد ما اینه که این تنقلات رو از قبل توی ظرفای قشنگ بریزین و روی میز بگذارین .

 

۲-نتخاب غذای اصلی
اگر چه ممکنه وسوسه بشین که مجموعه ای از غذا ها رو برای مهمانی درست کنین، اما سرو کردن یک نوع غذا به مراتب آسان تر و صمیمی تر به نظر میاد. باز هم موقع انتخاب غذای اصلی باید نوع مهمانیتونو مشخص کنین. اگر مهمانهای رسمی دارین یه غذای ایرانی اصیل درست کنین که احتمالا همه هم دوست داشته باشن. اگر مهمانی تولد دارین یا یه جمع دوستانه بهترین گزینه غذاهای راحت یا ساندویچ ها هستند. در اینجا هم پیشنهاد ما اینه که نونهای ساندویچی رو در یک ظرف قرار بدین و مواد داخل اونا رو جدا در ظرف دیگه ای بذارین تا خود مهمونا به میل خودشون ساندویج درست کنن. اینطوری هم زمان بیشتری در کنار هم برای شام هستین و هم مهمونا حس بهتری دارن.

 

۳-انتخاب دسر
از سرو کردن دسر های یک نفره مثل تارت های کوچیک خودداری کنید؛ چرا که آماده کردن شون وقت زیادی از شما می گیره. در عوض یک کیک لایه ای اسفنجی بزرگ و بستنی لیتری سرو کنید. کیک لایه ای اسفنجی رو می تونید خودتون درست کنین و یا آمادشو از قنادیها تهیه کنید و به سلیقه خودتون تزئین کنین. برای دسر میتونین بستنی با طعم های مخلتف یا سالاد میوه هم در نظر بگیرید.

 

۴-انتخاب نوشیدنی
ما ایرانی ها معمولا تو مهمانیامون بعد از شام نوشیدنی میخوریم. اگر مهموناتون سن زیادی دارن بهترین گزینه چای هست چون اینطوری اونا راضی ترن! اما اگر مهمونای جوون تری دارین می تونین ابتکارات خوبی به خرج بدین. دمنوشهای مختلف یا نسکافه و یا هر چیز جدیدی این نوع مهمونا رو خوشحال تر میکنه .


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *