افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه عروس مانکن و زیبایی شویم

 

  • کاری که برای یک دختر بیست ساله آن هم وقتی در جمع دوستانش قرار می‌گیرد، خیلی سخت است.یادتان باشد پیروی از یک برنامه غذایی سالم و درست که زیر نظر یک کارشناس تنظیم شده، بالا بردن انگیزه و ورزش رمز کاهش وزن در همه سنین است.

بحث و نظر حول و حوش لاغری و رژیم‌های کاهش وزن فراوان است. اما تا به حال متوجه این موضوع شده‌اید که بیش از نیمی از این نظرات که از دوست و آشنا و اطرافیان می‌شنوید، هیچ مبنای علمی ندارد و حتی یک سر سوزن هم از چربی‌های اضافی شما کم نمی‌کند. اگر دوست دارید برای جشن ازدواجتان یک عروس خوش اندام و متناسب باشید، بد نیست با گوشه‌ای از این نظرات غیرواقعی و جایگزین‌های درست و اصولی‌شان آشنا شوید.

۱. گرسنگی کشیدن و کاهش بیش از حد حجم وعده‌های غذایی لازمه کاهش وزن است
آخرین تحقیقات درباره برنامه‌های غذایی سالم نشان می‌دهد که کاهش وزن نه فقط با حجم غذا بلکه به نوع خوراکی‌های هم که در بشقابتان ریخته‌اید، ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید با خوردن حجم کافی و راضی‌کننده‌ای از مواد غذایی، انتخاب هوشمندانه خوراکی‌ها و کمی ورزش سبک، همچنان وزن کم کنید و به وزن ایده آل برسید. این مساله به‌ویژه در مورد شما که تا چند هفته دیگر قرار است مراسم عروسی‌تان را برپا کنید، اهمیتی دوچندان دارد چون قرار نیست به قیمت سوءتغذیه، از دست دادن ویتامین ها و املاح حیاتی و خراب شدن پوستتان لاغر شوید. لابد می‌پرسید روش درست لاغر شدن نیست؟ خیلی ساده است: پر کردن بشقابتان با غذاهایی که چگالی انرژی در آنها کمتر است؛ یعنی غذاهایی که در حجم کم کالری کمتری را وارد بدن شما می‌کنند. سبزیجات و گوشت لخم (بدون چربی) از این دسته هستند.

شما می‌توانید با خوردن حجم کافی و راضی‌کننده‌ای از مواد غذایی، انتخاب هوشمندانه خوراکی‌ها و کمی ورزش سبک، همچنان وزن کم کنید و به وزن ایدآل برسید

۲. با افزایش سن لاغر شدن تقریبا غیرممکن یا خیلی سخت می‌شود
شاید شما در دهه چهلم زندگی‌تان هستید و تازه به فکر ازدواج و… افتاده‌اید اما به خاطر چربی‌های اضافی که شکم، باسن، ران یا بازوهایتان را پوشانده می‌خواهید از گرفتن جشن عروسی صرف‌نظر و خودتان را از پوشیدن لباس سفید محروم کنید چون شنیده‌اید که در سی و چند سالگی نمی‌شود راحت وزن کم کرد! خب، بهتر است قبل از اینکه این تصمیم اشتباه را بگیرید و تا آخر عمر در حسرت جشن عروسی بمانید، این نکته را در نظر بگیرید که به نظر متخصصان تغذیه سن نمی‌تواند آنقدرها هم در روند کاهش وزن نقش داشته باشد. درواقع شما در سنین ۳۰ تا چهل سالگی هم به اندازه بیست‌ سالگی‌تان توانایی کاهش وزن و از دست دادن چربی‌های اضافی را دارید. در واقع شاید در این سن راحت‌تر هم بتوانید لاغر شوید چون می‌توانید کنترل بیشتری روی غذا خوردنتان داشته باشید، جلوی خودتان را موقع هله‌ ‌هوله خوردن اطرافیان بگیرید و در عوض سراغ میان وعده‌های سالم بروید. کاری که برای یک دختر بیست ساله آن هم وقتی در جمع دوستانش قرار می‌گیرد، خیلی سخت است.
یادتان باشد پیروی از یک برنامه غذایی سالم و درست که زیر نظر یک کارشناس تنظیم شده، بالا بردن انگیزه و ورزش رمز کاهش وزن در همه سنین است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *