افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه صبح با صورت زیبا بیدار شویم؟

همیشه یک صورت خندان زیباتر وجذاب تر از یک صورت ناراحت وافسرده است.

گاهی اوقات صورت پف کرده وچشمان پراز باد وزیر چشمانی پف کرده بعد از بیدار شدن از خواب این سوال را برای ما بوجود می آورد که چرا بعداز خواب ،برای چهره من این اتفاق افتاده است .

در این مطلب ۹ راهنمایی برای از بین بردن این مشکل وبیدار شدن با صورتی زیبا در صبح بیان خواهم کرد.

sdw

۱ ) اجتناب از نوشیدن مایعات زیاد قبل از رفتن به خواب
زیرا یک دلیل کیسه های زیر چشم وپف زیر چشم می تواند نوشیدن بیش از حد مایعات قبل از خواب باشد. همچنین، از خوردن بیش از حد غذاهای شور قبل از خواب اجتناب کنید زیرا ، به دلیل نمک زیاد آب را در سطح پوست نگه داشته می شود وباعث پف زیر چشمان شما می شود .

۲ ) قهوه
اگر شما عاشق قهوه هستید، سعی کنید ۵ ساعت قبل از خواب از خوردن این نوشیدنی اجتناب کنید وهمچنین اجتناب از کشیدن سیگار ۴ ساعت قبل از خواب می تواند در زیبا بیدار شدن شما از خواب بسیار موثر باشد .

۳ ) پاک کردن کامل صورت
صورت خود را به طور کامل قبل از رفتن به رختخواب پاک و مطمئن شوید که تمام آثار مواد آرایشی از روی صورت شما بر طرف شده است .اگر از کرم شب استفاده می کنید ویا درمانهای پوستی خود را ادامه می دهید فقط یک لایه نازک از این مواد را روی پوست بزنید وبگذارید پوست در شب فرصت نفس کشیدن داشته باشد وسلول ها بتوانند احیاء شوند.

۴ ) خواب با پنجره باز
البته، اگر هوا سرد است وشما از این وضعیت می ترسید ودوست ندارید تمام شب پنجره اتاق شما باز باشد می توانید ۱۰-۲۰ دقیقه قبل از خواب پنجره را باز
بگذارید تا هوای تازه وارد اتاق شود زیرا هوای تازه برای پوست وزیبایی بسیار مفید است وبه طور کلی برای سلامتی بدن ما نیز مفید می باشد .

۵ ) شانه زدن مو قبل از خواب
قبل از رفتن به رختخواب موهای خود را به آرامی شانه بزنید وآن ها را باز کنید وببافید تا از محکم کشیده شدن موها وسست شدن ریشه موها جلوگیری کنید وهم با تحریک ریشه مو با شانه زدن ،به رشد مو کمک کرده باشید.

۶ )حمام آرامش
گرفتن یک دوش حمام آرامش ،قبل از خواب هم به خواب واستراحت شما کم می کند وهم در ازبین بردن سموم بدن ودفع آن ها نقش موثری دارد .نصف فنجان روغن بادام شیرین ویا روغن زیتون را در وان حمام بریزید وقدری از گل برگ های گل بابونه و در آخر مقداری نمک دریا در وان حمام بریزید وچند دقیقه ای را با آرامش در آن استراحت کنید شما می توانید با شمع های معطر میوه ای وعود آرامش بخش وهمچنین یک موسیقی آرامش بخش محفل آرام بخش خود را تکمیل کنید ودر وان با افکار مثبت و مدیتیشن خود را از نظر جسمی وروحی آرام کنید .مطمئن باشید بعد از حمام مثل یک کودک به خواب خواهید رفت . اگر وان حمام ندارید باز هم می توانید نمک دریا را بر روی پوست با یک لیف بکشید آهنگ آرامش بخش گوش دهید شمع معطر بگذارید ودر زیر آب احساس آرامش کنید .

۷ ) به پشت خوابید
سعی کنید خود را عادت دهید که به پشت بخوابید البته زیاد آسان نیست اما اگر مدام این کار را انجام دهید این به صوت یک عادت خوب برای زندگی دوم شما یعنی خواب خواهد بود.خوابیدن بر روی کمر و پشت مزایای زیادی برای شما دارد از مهمترین آن جوانی وزیبایی پوست برای مدت زمان طولانی تر می باشد .

۸ ) خوردن نوشیدنی معجزه گر وجوان کننده
این نوشیدنی معجزه گر را شما هم می توانید در خانه درست کنید این نوشیدنی معجزه گر نه تنها انرژی زایی طبیعی است بلکه در سم زدایی وپاک کردن بدن از سموم به شما کمک می کند .این نوشیدنی عالی را می توانید با یک فنجان آب گرم ۱ قاشق چای خوری عسل ، ۱ قاشق لیمو و ۱ قاشق از آب آلوئه ورا درست کنید .هر روز صبح می توانید با خوردن این نوشیدنی یک روز پر انرژی را آغاز کنید و نیروی جوانی وتازگی را به بدن خود هدیه کنید .

۹ ) خوابیدن با افکار مثبت
بهتر است زمان خواب همه افکار منفی واتفاقات بد روز را به کلی فراموش کنید یک ترفند خوب برای فراموش کردن افکار منفی وجذب افکار مثبت شکر گزاری از خدا برای آنچه، داریم و هستیم ،و ،نداریم، است .این کار شما را سبک وآرام می کند و یک نظزیه جالب وخوب اینست برای آنچه نداریم نیز شکر گزای کنیم(به خاطر جوانی وزیبایی روز افزونم از خدا سپاسگزارم) آنها به زودی به قدرت کائنات از آن ما خواهند شد. خوشحال بودن در موقع خواب باعث بیداری شما در صبح با شادی ویک صورت زیبا تر و شاداب تر خواهد بود .خوابیدن با افکار منفی خواب واستراحت شبانه شما را به یک کابوس تبدیل می کند .آرامش را از شما دور و استرس واظطراب را از قبل برای
شما رزرو می کند!

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *