افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه از جوش زدن صورت پیشگیری کنیم

 

  • آکنه معمولا از دوران نوجوانی آغاز می‌شود و گاهی تا بزرگسالی هم به طول می‌انجامد، بروز آکنه به عواملی مانند ژنتیک پوست و البته نوع مراقبت پوستی شما بازمی گردد؛ اگر همچنان آکنه یکی از دغدغه‌های زندگی شماست، بهتر است با باید‌ها و نبایدهای مراقبت از پوست خود در این زمینه آشنا شوید.

 

چگونه می توانیم آکنه روی پوست صورت خود را درمان کنیم؟ آکنه یا جوش به چه مشکل پوستی گفته می شود؟ این عارضه ناشی از برخی عوامل محیطی و درونی پدید می آید. بهتر است آن ها را شناسایی کرده و از بروز آن ها روی پوستتان پیشگیری کنید. در این بخش به برخی از نکات مهم در زمینه مراقبت از پوست اشاره کرده ایم با ما همراه باشید.

بسیاری از نوجوان از وجود آکنه بر روی صورت هایشان رنج می‌برند، اما برای رهایی از آنها می‌توانند این راهکار‌ها را انجام دهند.
پوست ما دارای هزاران منفذ ریز پوستی است که در صورت باز بودن این منافذ آلودگی، باکتری و چربی وارد این منافذ پوستی شده و دانه هایی بر روی پوست به وجود می‌آورند که به آن جوش یا آکنه می‌گویند.

اگر در بین کسانی هستید که از آکنه رنج می‌برند، پس کاملا طبیعی است که با این مشکل از دوران نوجوانی در جنگ بوده باشید.

آکنه معمولا از دوران نوجوانی آغاز می‌شود و گاهی تا بزرگسالی هم به طول می‌انجامد، بروز آکنه به عواملی مانند ژنتیک پوست و البته نوع مراقبت پوستی شما بازمی گردد؛ اگر همچنان آکنه یکی از دغدغه‌های زندگی شماست، بهتر است با باید‌ها و نبایدهای مراقبت از پوست خود در این زمینه آشنا شوید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *