افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چه کسانی بیشتر دچار درد شانه می شوند ؟

 

  •  بیمارانی که در ضمیمه شانه دچار مشکل هستند از مراجعه به افراد غیرپزشک که متاسفانه اطراف شهرها به اسم شکسته بند سنتی هستند مراجعه نکنند و همچنین از خوددرمانی بپرهیزند و هر چه زودتر به متخصصین توانبخشی مراجعه کنند تا دوره درمان‌شان کوتاه‌تر شود.

این روزها درد شانه گربانگیر بسیاری از افراد شده است چون افراد از شانه خود حداکثر کاررامیکشند و یا شانه آنها در اثر تصادف آسیب میبیند و یا بیشتر کارهای روزمره بارش بر دوش شانه است پس درد های شانه یکی از شایع ترین دردها است که توانبخش به این افراد برای کاستن از درد کمک زیادی میکند
توانبخشی اصولا به منظور تسریع کم کردن دردهای بیمار از نظر زمانی و به حداقل رساندن مصرف دارو در بیمار است، بنابراین کمک می‌کند که بیمار داروی کمتری مصرف کند و بدون استفاده از دارو زودتر به درمان برسد.
وی با بیان این که شانه به ۳علت‌ کلی دردناک می شود، افزود: افرادی که بیشتر کارشان با شانه سر و کار دارد مثل کارگران حمل بارهای سنگین، در اثر ضربه از جمله تصادفات و یا در اثر یک عامل ناشناخته مثل روماتیسم بدون اینکه سابقه ضربه داشته باشند دچار درد شانه می‌شوند در توانبخشی وقتی علت معلوم شود در مرحله بعدی به رفع مشکل می‌پردازند.
 توانبخشی اصلاح وضعیت کاراست، در واقع سعی می‌شود که فعالیت روزانه فرد به حداقل کار به وسیله شانه کشیده شود تا فشاری که در هنگام کار به شانه وارد می‌شود کم ترشده و کمک می‌کند تا شانه فرصتی برای بهبودی به دست آورد.
 توانبخشی ضمن این که بیمار را به سمت بهبودی کامل سوق می‌دهد نیز در کم کردن درصد مقدار دارو تاثیر بسزایی دارد.
 بعضی مواقع ممکن است بیمار به بهبودی کامل دست پیدا نکند به خصوص در شانه‌هایی که محدودیت حرکتی‌شان از بین رفته که اصطلاحا شانه یخ زده می‌گویند، در این افراد که در مقابل درمان مقاوم هستند باید با فیزیوتراپی طولانی تحت درمان قرار بگیرند.
 بیمارانی که در ضمیمه شانه دچار مشکل هستند از مراجعه به افراد غیرپزشک که متاسفانه اطراف شهرها به اسم شکسته بند سنتی هستند مراجعه نکنند و همچنین از خوددرمانی بپرهیزند و هر چه زودتر به متخصصین توانبخشی مراجعه کنند تا دوره درمان‌شان کوتاه‌تر شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *