افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چند خواص مفید سیر

 

 

  • این کار را هر روز صبح برای حفظ سلامتی تان انجام دهید و آن را به یک عادت تبدیل کنید. ترکیب آن با ویتامین ها و یک صبحانه خوب احساس بسیار بهتری به شما می دهد. سیر به از بین بردن حلقه های سیاه زیر چشم کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد.

سیر  به عنوان یک طعم دهنده در پخت و پز استفاده می شود، همچنین به عنوان یک دارو  برای جلوگیری و درمان  بیماری استفاده می شود.سیر متعلق به عصاره جنس پیاز است و در مصر باستان برای هر دو اهداف آشپزی و منافع درمانی آن را مورد استفاده قرار گرفت.

سیر خون را رقیق می کند و با باکتری ها مبارزه می کند و باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری ها و حمله قلبی می شود. اما چگونه می توان به راحتی از این خواص بهره مند شد؟ در این چگونه می آموزید!

۱-یک بوته سیر بخرید. اطمینان حاصل کنید که سیر تازه است چون سیر تازه (منظور سیر سبز نیست) خاصیت بیشتری دارد.

۲-یک حبه از آن را پوست بکنید و بقیه را درون ظرفی داخل فریزر نگهداری کنید تا تازه بماند. سیر تازه مواد معدنی و ویتامین بیشتری دارد.

۳-قسمتی از حبه سیر را که پوست کنده اید برش دهید. اطمینان حاصل کنید که این تکه به اندازه کافی کوچک است تا موقع خوردن آن احساس بهتری داشته باشید.

۴-سیر را با یک لیوان پر از آب قورت دهید. آب به آرام کردن معده تان و به هضم سیر کمک می کند.

۵-این کار را هر روز صبح برای حفظ سلامتی تان انجام دهید و آن را به یک عادت تبدیل کنید. ترکیب آن با ویتامین ها و یک صبحانه خوب احساس بسیار بهتری به شما می دهد. سیر به از بین بردن حلقه های سیاه زیر چشم کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد.

نکات و هشدارها

قبل از خوردن سیر چیزی بخورید تا معده تان خالی نباشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *