افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چطور در خانه ژل و اسپری مو درست کنیم ؟

ar4-1342

 

بیشتر افراد از ژل و اسپری مو استفاده می کنند و مقادیر زیادی پول صرف خرید این اسپری ها می کنند علاوه بر عوارض و مضراتی که این ژل ها و اسپری ها بر روی موی آنها می گذارد از امروز می توانید این ژل ها را خودتان به راحتی در خانه تهیه کنید و از سالم بودن آن مطمئن باشید پس مطالب زیر را مطالعه کنید:

اسپری مو خانگی

یک فنجان آب را در قابلمه به دمای جوش برسانید .حرارت را خاموش کنید و ۴ قاشق شکر در آن ریخته ، هم بزنید تا حل شود . ۱ قاشق الکل به عنوان نگهدارنده و چند قطره از روغن گیاهی مورد علاقه خود در آن بریزید.

اجازه دهید مایع سرد شود، سپس آن را در یک بطری اسپری بریزید و در یخچال نگهدارید.

همین ، تمام شد !

تنها چیزی که باید مراقب باشید اینست که در زمان استفاده یک لایه نازک از آن را اسپری کنید و صبر کنید تا به طور کامل خشک شود سپس لایه بعدی را اسپری کنید .

قدرت نگهدارندگی را می توان با مقدار شکر مخلوط تغییر داد . شکر حتی درخشش بیشتری به موهای شما می دهد.

اگر شکر برای موهای شما کمی چسبنده است ، در نوع دیگر این اسپری می توانید برای موهای روشن شکر را با لیمو جایگزین کنید و برای موهای تیره با پرتغال.

در این حالت میوه را قاچ کرده، به ۲ فنجان آب اضافه کنید و در حرارت بالا بجوشانید تا زمانی که نیمی از مایع بخار شود. حالا آن را از صافی رد کرده و مثل قبل الکل و اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید .

ژل مو خانگی

یک بسته ژلاتین بی بو بخرید می توانید ژلاتین را از فروشگاه هایی که لوازم قنادی دارند تهیه کنید. ۱-۱/۲ قاشق چای خوری را در یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. اگر دوست دارید می توانید چند قطره روغن های گیاهی برای خوشبو شدن به آن اضافه کنید . آن را در یک تیوب ژل مو قدیمی در یخچال نگهداری کنید و مثل هر ژل مو دیگری استفاده کنید .

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *